|
||||
|
||||
אתה יכול להסביר בקצרה, או להפנות אותי למראה מקום, שיסביר את חסרונות שיטת הבדידים? (אני דווקא זוכר אותה לטובה, משום מה) |
|
||||
|
||||
מעריב, סופשבוע - כתבה שלמה על מערכת החינוך הישראלית וכשליה, בין השאר גם שיטת הבדידים. יצויין ששנאתי בדידים. אני מניח שזה תלוי במידה מסוימת בהיותי עיוור צבעים, ואולי זו הסיבה שעד לכתבה הזו משום מה זכרתי תמיד שכל הבדידים היו בכתום דוחה. תלמידים שאינם עיוורי צבעים, לעומת זאת, כך שמעתי, לומדים לספור בצורות מיוחדות, משהו כמו - צהוב שווה לבן ועוד כחול1. 1 חובבי הבדידים - נא לא לקפוץ עלי. אין לי מושג מה גודלו של כל בדיד. |
|
||||
|
||||
שתי הערות, ממה שאני זוכר: 1. למדתי בדידים אחרי שלמדתי לחבר ולחסר 2. הבדידים מלמדים לוח חיבור ולוח כפל |
|
||||
|
||||
עפ"י זכרוני החלוד: גודל הבדידים הוא בס"מ. אורך בס"מ עפ"י המספר המיוצג. 5 - 5ס"מ וכו'. איך הם קבעו את הצבעים? אין לי שמץ... |
|
||||
|
||||
אני רואה צבעים, אבל שנאתי כל בדיד ובדיד. הייתי מחשבת את התוצאות, ואז נדרשתי לתרגם אותם חזרה לשפת הבדידים. יותר מזה, בגלל שבין השנים החליפו את הצבעים, הייתי צריכה להזכיר לעצמי את שנת הוצאת קופסת הבדיד כחלק בחישוב. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |