|
||||
|
||||
הם באמת מאמינים שיש להם קייס? הם רוצים למנוע מגב' שמס להחזיר את הפוסטים שנמחקו? הם פשוט רוצים להישאר בחדשות בהנחה שכל פרסום מביא תועלת? יש להם סיבה אחרת שנסתרת ממני? מה שחסר לי בכל הסיפור הוא התגייסות של המועצה לצרכנות לטובת הנתבעת. יש למועצה יועצים משפטיים כך שלא מדובר על עלות גבוהה במיוחד, והגנה מפני תביעות השתקה של גופים מסחריים אמורה להיות באג'נדה שלה אם טובת הצרכנים היתה באמת לנגד עיניהם. חסר, אבל לא מפתיע במיוחד; עפ"י ניסיוני העגום איתם טובת הצרכנים אינה בראש מעיניהם. לכאורה. לכאורה. לכאורה.1 __________ 1- בזאת אני מקווה למנוע תביעת השתקה של המועצה נגדי ונגד האייל |
|
||||
|
||||
>> יש להם סיבה אחרת שנסתרת ממני? אני משער שהם מנסים להבהיר שכדאי לכל אחד לחשוב טוב טוב לפני שהוא מלכלך על המוצרים שלהם. |
|
||||
|
||||
אני מדמיין את המשפט האחרון נאמר על ידי האגיס או פמפרס :) |
|
||||
|
||||
אני מקווה שכל אחד יחשוב טוב טוב טוב לפני שהוא קונה את המוצרים שלהם. |
|
||||
|
||||
ההתנהגות של החברה סביב התביעה הזו אכן מחפירה, אבל אני חייב לציין שסחבתי שלושה תינוקות במנשאי בייבי ביורן, והם (המנשאים) דווקא נראו לי בסדר. אולי האלטרנטיבות יותר טובות, אבל לא בדקתי. |
|
||||
|
||||
עבור תינוקות קטנים, שאמורים להיות מכורבלים קצת, המנשאים מהסוג הזה פחות מתאימים, כי הם מכריחים את התינוק להיות ''פרוש'' יותר ועם רגליים מפושקות. לגבי גילאי חצי שנה ומעלה, זה כבר ענין של העדפה יותר, נראה לי. |
|
||||
|
||||
כל המטרה של תביעות השתקה היא להרתיע את הציבור מפני מתיחת ביקורת על התובע. בכלל לא מעניין את התובע אם יש לו קייס. מה שחשוב לו הוא מה שיובל אמר- שכל מגיב או בלוגר עתידי יחשוב פעמיים לפני שהוא מלכלך עליו. וזה עובד! לא משנה כמה נכונה הביקורת, אתה ואני נחשוב פעמיים אם אנחנו מוכנים להסתכן בתביעה כשאנחנו מביעים את דעתנו נגד התובע וזה יתבטא בדברים שנכתוב, ויותר מכך בדברים שלא נכתוב. לכן זה נקרא השתקה. לא את הנתבעת הם מכוונים להשתיק אלא אותך ואותי. |
|
||||
|
||||
זה ברור, אבל חשבתי לתומי שכל הפרסום השלילי שהתובעת מקבלת, ותמשיך לקבל בעקבות הערעור, גרוע הרבה יותר מכמה פוסטים באיזו קבוצת פייסבוק. |
|
||||
|
||||
אני חושב שקבוצות פייסבוק הן מקור חשוב להמלצות עמיתים, ואין לזלזל בהשפעתן. להתפרסם כבריון דואג שאף אחד לא ירצה לצאת נגדך. אותי הם היו משתיקים. אני לא הייתי צועק בפייסבוק משהו בסגנון ''תראו איזה חארות יבואני המנשאים האלה שתובעים מישהי שכתבה ביקורת הוגנת, בואו נחרים אותם'' יש לזה גם השלכות שליליות. כנראה שאת הבריון הן פחות מעניינות. ההתנהגות הבריונית משתלמת. התפרסם מקרה של יבואן של עגלות ילדים שדאג שחנויות שמורידות את מחיר המוצרים שלו לא יקבלו סחורה. |
|
||||
|
||||
זה מסקרן אותי - בהנחה שהחנויות קונות את העגלות מהיבואן במחיר נתון, מה אכפת לו שהן מוותרות על חלק מהרווח שלהן בכדי למכור אף יותר? |
|
||||
|
||||
אני משער שגם אני לא הייתי קורא לחרם בפייסבוק, אבל מה היה מונע ממני לתת קישור לפסק הדין הנחרץ של השופטת? אפשר להניח לקוראים להחליט בעצמם אם הם רוצים לעשות עסקים עם החברה הזאת. מכל מקום, נראה שהחברה חושבת כמוכם ולא כמוני (שזאת, אגב, אינדיקציה לכך שכדאי לקנות מניות שלהם). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |