|
||||
|
||||
כולם רוגשים בגלל שערוריית קמברידג' אנליטיקה, שעזרה להפעיל על בוחרים בארה"ב מניפולציות רגשיות ממוקדות אישית, בעזרת נתונים שאספה באופן לא (לחלוטין) כשר, וסייעה כך לבחירת טראמפ. הנה, למשל, מאמר נחמד של עידו אמין. אכן זוועה, אבל מישהו הזכיר לי שלפני כמה שנים כולם התלהבו ממדעני הנתונים מעמק הסיליקון שהתנדבו לעזור בקמפיין הבחירות של אובמה, והשתמשו ביכולות מיקוד פרסומות שלא נודעו עד אז בעולם הפוליטי. אז האם לפנינו עוד הטייה שגרתית של התקשורת השמאלנית, או שיש הבדל תהומי בין שני הקמפיינים? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |