|
||||
|
||||
אני לא חושב שהוא מבין איך האפליקציה עובדת, אם הוא מציג משפט כמו "היא שולחת הרבה נהגים למסלול הקצר — הוא כבר לא יהיה הקצר" בתור בעיה. כלומר זה נכון שאם יש 2 מסלולים שונים בזמן הנסיעה שלהם, היא תסיט כמות מסוימת של נהגים למסלול שנכון לעכשיו הוא קצר יותר, אבל א' - זה רק מוכיח שהיא מסייעת להקל על המסלול שעד לפני רגע היה ארוך יותר וב' - היא תפסיק עם זה ברגע שיושג שיווי משקל ביניהם. וזה פשוט נהדר שמצד אחד הוא מביע *דעה*: "אני לא חושב שווייז מטפלת בתנועה לטובת הכלל", בזמן שהמחקר (שהוא בעצמו ביצע!) מעלה *נתונים* הפוכים בתכלית: "התוצאות הצביעו על חיסכון של 35 מיליון שעות נסיעה בשנה ו–686 מיליון שקל בשנה". |
|
||||
|
||||
עובדתית אין כאן ניסיון לאופטימיזציה מערכתית אלא לאופטימיזציה פרטנית. יש נקודה אחרת שמפריעה לי (ולא בפרט בכתבה הזו): התייחסות לווייז כאל „אפליקציה״. היישומון של ווייז הוא רק חלק קטן ממערכת גדולה. לא ברור לי עד כמה הוא זה שמנווט בעצמו. |
|
||||
|
||||
היד הנעלמה (במסגרת המסע בזמן שאנחנו עורכים, אולי הגיע הזמן לעורר אותה מתרדמתה) אמורה לגשר בין שתי האופטימיזציות, אלא אם מתחבאים במערכת הכבישים הרבה פרדוקסים של ברייס 1 (ההם מ תגובה 428114). ______________ 1 אני ממשיך לחכות ליום בו יימצא כביש שסגירתו תשפר את מצב התנועה. |
|
||||
|
||||
נמצא, אבל בסיאול, קוריאה. |
|
||||
|
||||
מדהים שזה קורה בפועל. אחלה סרטון. והיא גם אמרה סימולציה! |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |