|
||||
|
||||
כדאי להגדיר משימות ויעדים ואותם לתגמל. דמי כיס הם במקרה הטוב חסרי משמעות לילד, מבחינה חינוכית, ובמקרה הרע סוג של פינוק ואלמנט השוואה בין ילדים. למערכת תגמולים יש מספר יתרונות - א. הילד מכיר את זה ממשחקי מחשב ומשחקי חברה ולכן קל לו יחסית לקבל אותה. ב. זה הרבה יותר תורם לתא המשפחתי. ג. זה הרבה יותר קרוב למציאות של החיים הבוגרים ונותן לו כלים להעריך את שוויו וכישוריו. ד. זו הזדמנות גם ללמד ולחנך אותו על מספר דברים. ה. ניתן להוסיף לזה אלמנט של התמקחות על שווי המשימה או היעד. |
|
||||
|
||||
ה. רגע של התמצאות במרחב. האם קיים ילד יהודי שלא מתמקח עם הוריו מדי יום? |
|
||||
|
||||
שקלתי את זה פעם, ושוכנעתי נגד. מצד שני, כמו כל דבר בחינוך, אפשר להשתכנע בהרבה דברים מנוגדים, תלוי לאיזה גורו מקשיבים. אם אתה מוכן לחלוק, אתה ממליץ על זה מניסיון, וכמה ניסיון? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |