|
||||
|
||||
אם כל אחד יכול לעצב ולקשקש את התנ"ך ככל העולה על רוחו אז הגיע הזמן שגם אנחנו האתאיסטים נקום ונעשה מעשה. להלן סיפור הבראשית מספר התנ"ך הממש ממש אמיתי (אבל ממש ! תאמינו לי בחיי שממש ממש ! נשבע בכף רגלי השמאלית.). . . . . תורת האדם. בראשיתו פרק א. (סיפור בריאת האלוהים). -------------------------------------------------------------------- בראשיתו ראה האדם את השמים ואת הארץ ואת האישה לצידו: והבנתו את הארץ היתה תהו ובהו וחושך על פני תהום ורוחו רדומה על פני המים: ויבחין האדם באור ויאמר זהו-אור ויהי לו אור: וירא האדם את האור כי טוב ויבדל האדם בין האור ובין החושך: ויקרא האדם לאור יום ולחושך קרא לילה ויהי-ערב ויהי-בוקר אחד הימים מיני רבים: ויבחין האדם ברקיע בתוך המים והבדיל בין מים למים: ויביט האדם אל הרקיע ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע ובין המים אשר מעל לרקיע ויהי כן במוחו: ויקרא האדם לרקיע שמים ויהי ערב ויהי-בוקר אחד הימים מיני רבים: ויראה האדם כי כנראה נקוו המים מתחת השמים אל-מקום אחד ותראה היבשה גם כן: ויקרא האדם ליבשה ארץ ולמקוה המים קרא ימים וירא האדם כי טוב לו: ויבחין האדם כי דשא הארץ דשא עשב מזריע זרע עץ פרי עושה פרי למינו אשר זרעו-בו על הארץ: וישמח האדם כי הארץ דשא עשב מזריע זרע למינהו ועץ עשה-פרי אשר זרעו-בו למינהו וירא האדם כי-טוב לו: ויהי ערב ויהי-בוקר אחד הימים מיני רבים: ויראה האדם כי מאורות ברקיע השמים המבדילים בשבילו בין היום ובין הלילה והיו לו לאותות ולמועדים ולימים ולשנים: ויטעה טעותו הראשונה בחושבו כי למאורות סיבה ותחלית ותחליתם למענו: ויבחין האדם בשני המאורות הגדולים את המאור הגדול בממשלת היום ואת המאור הקטן בממשלת הלילה ואת הכוכבים: ויטעה שוב בחושבו כי בשמים הם בכדי להאיר את הארץ: ולמשול ביום ובלילה ולהבדיל בין האור ובין החושך וירא האדם כי טוב לו: ויהי ערב ויהי-בוקר אחד הימים מיני רבים: ויאמר האדם שורצים המים שרץ נפש חיה ועוף מעופף על הארץ על פני רקיע השמים: ויראה האדם את התנינים הגדולים וחלק קטן מכל-נפש החיה הרומשת אשר שרצו המים למינהם וחלק מסוים מכל-עוף כנף למינהו וירא האדם כי טוב לו: ויברך ביהירותו המטופשת אותם האדם לאמור פרו ורבו ומלאו את המים בימים והעוף ירב בארץ: ויהי-בוקר אחד הימים מיני רבים: ויחמוד האדם את הארץ ויראה כי היא לא למענו: וימאס האדם מחית הארץ למינה ומהבהמה למינה ומכל-רמש האדמה למינהו וירא כי לא למענו הם וכי לא בשליטתו וימאס בעצמו וירא האדם כי לא טוב לו: ויאמר האדם נעשה אלים בצלמנו כדמותנו וירדו בנו ובדגת הים ובעוף השמים ובבהמה ובכל-הארץ ובכל הרמש הרומש על-הארץ: ויברא האדם את האלים בצלמו בצלם האדם ברא אותו בצורות רבות ושונות ברא אותם: ויברך אותם האדם ויאמר להם אדם פרו ורבו ומלאו את הארץ וכבישוה ורדו בנו ובדגת הים ובעוף השמים ובכל-חיה הרומשת על הארץ: ויאמר האדם הנה נתתם לי את כל העשב זורע זרע אשר על פני כל-הארץ ואת כל-העץ אשר-בו פרי-עץ זורע זרע לי יהיה לאכלה: ולכל חית הארץ ולכל עוף השמים ולכל רומש על-הארץ אשר-בו נפש חיה את-כל ירק עשב לאכלה ויהי כן ברוחו: וירא האדם כי האישה לצידו בעלת ברק עיניים ונפש כשלו ויבדה את נמיכות נפשה כרצונם של האלים: ובשעות דימדומי הערב יתנחם האדם בצלליו וימאס בריבוי האלים ובמחשבת יצירתו גם כן: ויאחד אותם כולם לאל אחד ויקרא להם אלוהים: ויאמר לך אתן את פאר היצירה כי עייף אני ואין נחת לרוחי: וירא האדם ברוחו את-כל-אשר-בדה והנה טוב לו מאוד ויהי ערב ויהי-בוקר אחד הימים מיני רבים: ויכולו השמים והארץ וכל צבאם: ויכל האדם למחרת אותו היום מלאכתו אשר עשה וישבות מכל מלאכתו אשר עשה: ויברך האדם את הימים הבאים ויקדש אותם כי בהם ישבות מכל מלאכת מחשבת חשיבה לוגית ויצירה כי מאותו היום החטא מרחף מעליהם: |
|
||||
|
||||
מהנה מאד. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |