|
||||
|
||||
את השרות הגרוע ביותר קיבלה משפחתי מחברת התעופה איבריה. בטיסה מארגנטינה לארץ דרך ספרד עברנו את התלאות הבאות. 1.מנוע המטוס בארגנטינה התקלקל. חברת התעופה לא אמרה מילה אלה כשעה לפני תחילת עליה למטוס. מובן שהטיסה נדחתה למחרת. 2. למחרת בבואנו לקבל כרטיסי טיסה למטוס נאמר לנו כי אין מקום על טיסה ההמשך בספרד. טיסת ההמשך היתה אמורה להתבצע כשעה וחצי לאחר הנחיתה במדריד. אותנו דחו לטיסת המשך באיחור של 14 שעות. לאחר מאבק בנציגי חברת התעופה במדריד קיבלנו מלון עלוב לכמה שעות. 3. עלינו בסופו של דבר לטיסת ההמשך הלילית (הפסד יום). וקיבלנו כרטיסי ישיבה. בהגיעי למקומי כפי שצויין על גבי כרטיס העליה התברר כי על אותו מושב בדיוק שובצו שני נוסעים. (גם לנמוסע השני היה כרטיס עליה למטוס ובו צויין מיקום המושב כמקומי). מובן מאליו כי זו הפעם האחרונה שאני טס בחברת התעופה איבריה. כמו כן אני מספר לכל מי שעתיד לטוס שאין לו מה לחפס באיבריה מלבד עוגמת נפש. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |