|
||||
|
||||
"משרד התחבורה יאמץ תוכנית חדשה לקביעת מהירות הנסיעה המירבית המותרת ... לפי ההמלצות, מהירות הנסיעה המותרת בכבישים מהירים תעלה מ-100 ל-110 קמ"ש. כך צפוי לקרות בכביש מס' 1 (תל אביב-ירושלים) ובכביש 431 המחבר בין מודיעין לראשל"צ ובכביש מס' 4 בקטע שבין ראשל"צ לאשדוד. בכבישים אחרים תעלה המהירות מ-90 ל-100 קמ"ש. כך צפוי לקרות בכביש מס' 5, בנתיבי איילון ובכביש 40. במשרד התחבורה בוחנים את האפשרות להעלות את מהירות הנסיעה גם שם ל-110 קמ"ש. בחלק מהכבישים המהירות המרבית דווקא תופחת. בדרך נמיר בתל אביב תרד מהירות הנסיעה המותרת מ-80 קמ"ש ל-70 קמ"ש. בשדרות בן גוריון בבאר שבע תרד המהירות מ-60 ל-50 קמ"ש וברחובות תל אביב תוגבל המהירות ל-30 קמ"ש, במקום 50 קמ"ש." יש בכתבה עוד פרטים אחרים שקשורים לדיון הזה. |
|
||||
|
||||
סתם, הצחיק אותי. |
|
||||
|
||||
כביש 431 זה לא איזה כביש משני? איך יכול להיות שמהירות הנסיעה בו גבוהה כמעט מכל כביש חד־ספרתי? |
|
||||
|
||||
אתה טועה, הוא כביש רוחב מפואר ביותר המקשר בין אזור מודיעין לאיילון. |
|
||||
|
||||
כביש 431 [ויקיפדיה] הוא כביש מאוד מוצלח (בתמונה רואים 3 נתיבים עם הפרדה מלאה). |
|
||||
|
||||
100 קמ"ש בכביש 40. נראה לי מוגזם. 30 קמ"ש ברחובות ת"א? עוד יותר מוגזם. |
|
||||
|
||||
אני מניח שמדובר על הקטע דרומית לקרית גת. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |