|
||||
|
||||
אני לא מבין את הלוגיקה. ימי המכרז היו ממש תור זהב של היצירה הטלוויזיונית. תוכניות איכותיות, מושקעות, ראויות, שאף זכו להצלחה ברייטינג, הציפו את המסך לאורך שבועות ארוכים. רגע אחרי המכרז, כאילו הכל נשכח, ושום דבר לא נלמד. אז אני מבין שהשרדות והאח הגדול הרימו רייטינג מפה עד הודעה חדשה, אבל גם תוכניות קצת יותר איכותיות קיבלו רייטינג טוב כשניסו להציג אותן לצופים, אז למה לא? |
|
||||
|
||||
צריך לשמור כוחות למכרז הבא. |
|
||||
|
||||
עלויות? |
|
||||
|
||||
אתה יכול להוריד את סימן השאלה ולהפכו לסימן קריאה. לא לשנים כי אז תסתבך עם עצמך. |
|
||||
|
||||
אם לדייק, לא רק עלויות אלא גם רווחיות. "הישרדות" בערוץ 10 הטריפה את דעתם של זכייני ערוץ 2. ההפקה עלתה כחמישה מיליוני שקלים והניבה הכנסות בסדר גודל כפול, והרייטינג שלה עבר את זה של "כוכב נולד". התשובה של קנאת הערוצים היא "האח הגדול" שהפקתו עלתה כעשרה מיליון שקל וההכנסות עברו כבר את העשרים וארבעה מיליון. הכסף הגדול משחק פה. אחרי השקעה לא קטנה בדרמה טובה, לאילו הכנסות אפשר לצפות? |
|
||||
|
||||
העלויות משפיעות מאד על הרווחיות. |
|
||||
|
||||
עשרים וארבעה מליון ש"ח? זה כל מה שמרוויחה תוכנית שבמשך כמה חודשים מספרים שהיא כל מה שאנשים מדברים עליה? מה זה הסכום הזה? אפשר היה לערוך מגבית קטנה בקרב המלעיזים, ולשלם לערוץ המתאים להוריד אותה מהמסך. |
|
||||
|
||||
אם היו לה אחוזי צפיה גבוהים אולי היא העלתה את סך ההכנסה מפרסומות. אברי גלעד טען (היום בתוכניתו בגל"צ) שתוכניות מהסוג הזה הן תוכניות שהצופים נוטים לראות בשידור חי ולא להקליט וכך חו"ח לדלג על פרסומות. לטענתו הבעיה הזו מורגשת במיוחד בשנים האחרונות כתוצאה מכניסתם של אמצעי ההקלטה הרשמיים של הכבלים והלווין (לדוגמה: יס מקס) |
|
||||
|
||||
אההה... זה הסכום של ההכנסות ממסרונים בלבד? אז זה לא מעניין. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |