|
||||
|
||||
"חוקרים שנאמו בוועידה האמריקנית השנתית לפסיכולוגיה שבבוסטון הציגו סדרת מחקרים לפיה משחקי מחשב יכולים לשמש ככלי לימודי יעיל. לפי המחקרים שהוצגו, משחקים יכולים לסייע,למשל, לתלמידים לשפר את כישורי פתרון הבעיות שלהם, או את מיומנות הלפרוסקופיה אצל מנתחים." אבל, בהקשר של המאמר לעיל: "מחקר אחר שהוצג בכנס אישר כי סטודנטים שנהגו לשחק במשחקים אלימים במיוחד הפכו עויינים יותר, סלחניים פחות והאמינו כי אלימות היא עניין נורמלי, זאת בהשוואה לסטודנטים ששיחקו במשחקים לא אלימים." |
|
||||
|
||||
כבר כמה מחקרים הראו שמשחקי מחשב אלימים מעוררים חלקים מסוימים במוח, יחד עם זאת, חשוב להבחין שהם אינם *הגורמים* לאלימות. |
|
||||
|
||||
Guns don't kill. It's them bullet things. (מה זה "הגורמים לאלימות"?)
|
|
||||
|
||||
הכוונה שמאחורי המשחק. ראיית המציאות שגורמת לילד בן 10 לרצות לשחק דווקא במשחק הזה על פני אחר, יחסים בין אישיים בבית ובבית הספר. והרובים הורגים בכוונה תחילה אם היד המחזיקה אותם מכוונת ולוחצת על ההדק. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |