|
||||
|
||||
(דגדגן: המאפיין הנוסף של כל מערכות החינוך המצטיינות בעולם: כולן עורכות סינונים קפדניים של המועמדים להוראה.) |
|
||||
|
||||
מעניין איך עשו את המחקר בטנסי. האם חילקו מראש את התלמידים לכיתות בעלות מורים טובים ולכיתות בעלות מורים חלשים? האם לא חילקו מראש אלא בחרו כיתות קיימות, ואחרי שנה, נניח (המחקר נמשך בין גיל 8 ל-11), אם וכאשר כבר החל להסתמן פער - השאירו את התלמידים באותן כיתות עם אותם מורים, לראות מה יקרה? |
|
||||
|
||||
נתונים מענינים רק שהטבלה של השוואות שכר - בעייתית. הנתון של תוצר לנפש איננו בר השווה לעניין הזה. ראה מה כותב על כך סבר פלוצקר: |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |