|
||||
|
||||
אני מסכים עם כל מילה. גם בתקשורת יש מי שמבינים שחיים צינוביץ לא ניסה להרויח כסף תוך ניצולם, גם אבל לא רק (ושיהיה לו לבריאות). עיינו בגליון סוף השבוע של "הארץ". את העיתון הזה קראו העיתונאים ומובילי התקשורת והתרבות בארץ (כולל ערוץ 2) והמסר האמנותי- תרבותי של "השרוף" הגיע גם אליהם. אז מה עכשיו? המבנה הכלכלי של התקשורת ההמונית ושל הרגלי הצריכה שלנו מכתיב תקשורת רודפת רייטינג בכל מחיר. למרבה הפלא גם במחיר האמת (מה כבר ההבדל בין "השרוף" לשקרים קטנים- שקר הוא שקר) וגם במחיר האיכות. "השרוף" העמיד מראה מול התקשורת וחשף אותה במערומיה. יופי- ניצחון. החזרת להם. מגיע להם. אבל מה הפתרון? כיצד לתקן את עיוותי התקשורת ההמונית? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |