|
||||
|
||||
אבל חיפשתי מקום לשים את זה, ופה נראה לי מספיק נידח כדי שזה לא יפריע לאף אחד, אבל עדיין יגיע למספיק אנשים (ולגוגל!). הורי נתקלו לאחרונה ביחס מחפיר ומזיק מצד סוכנות נסיעות מקוונת בשם ypaymore. תלאותיהם מפורטות בעמוד הזה: http://dubi.forum2.org/dont%20pay%20more.html שומר נפשו ירחק. |
|
||||
|
||||
מאחלת התאוששות מהירה ושלמה לאביך, וזה העיקר (כסף בא והולך וגם העצבים נרגעים בשלב כלשהו - אחרת כולנו היינו במחלקות טיפול נמרץ לב, לכל החיים). |
|
||||
|
||||
ראשית, איחולי החלמה מהירה לאביך. שנית, נראה לי שזה מקרה קלאסי למועצה לצרכנות. הסוכנות הזאת מצדיקה את שמה - you pay more and get nothing. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |