|
||||
|
||||
הרעיון הוא מצויין. התחבורה הציבורית הולכת ומשתפרת, בצורה משמעותית. רוב בעלי המכוניות אינו מודע ליתרונות הנסיעה ברכב ציבורי, ואכן יש הרבה יתרונות. קביעת יום ראשון משעה 15.00 אינה קביעה טובה, כיון שהדבר יוצר עומס על התחבורה הציבורית בשעות אילו, שהן שעות חזרה מהעבודה. ההתנסות של בעלי מכוניות בתחבורה ציבורית עמוסה אינו תנסות רצויה. אם קובעים את יום ו כיום חופשי להתנסות, הדבר לא ייצור עומס מיוחד באוטובוסים, אשר העומס בהם ביום זה אינו גדול, ויביא לתוצאות רצויות יותר. |
|
||||
|
||||
למה העומס באוטובוסים לא גדול ביום ו'? אתה לא מכיר אנשים שנוסעים לשוק? לקניות וסידורים שאפשר לערוך רק ביום זה? לביקורי שבת למשפחה בעיר אחרת? |
|
||||
|
||||
למען האמת, בירושלים לפחות, העומס בימי ששי הוא עצום. אולי היום הכי גרוע מבחינת פקקים... |
|
||||
|
||||
יש פה קטצ' עקרוני: ככל שיותר אנשים מתנסים בשירות, ההתנסות שלהם פחות טובה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |