|
||||
|
||||
שני אמנים/ממציאים גרמניים פיתחו מכונת משחק שממחישה את העקרון הבודרארי של טשטוש הגבולות בין מציאות מדומה לממשית: כשהמשחק עושה טעות במשחק לא נשמעים צלילים וצפצופים המבשרים כי הוא "אכל אותה", תחת זאת הוא חוטף הצלפות ממשיות על ידיו (ראו תמונה בכתבה). לכתבה המלאה: |
|
||||
|
||||
טשטוש הגבולות? נראה יותר כמו חציית הגבולות. ללא חוק גודווין כבר הייתי אומר משהו על ה"אמנים" האלה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |