|
||||
|
||||
לא נשמע לי הגיוני, שאיזה שהוא אדם שאינו כהן או לוי יכול היה לקחת את הארון, שכן ידוע שהוא היה מת בו במקום. כמו כן יאשיה עסק בטיהור עבודת האלילים הפגניים למיניהם ולא ייחס את אביזרי המקדש הקדומים לאותה קטגוריה. מה שלדעתי הכי נכון, וכן איזכור אחרון רשמי בו יש בתורה, לפני כניסת נבוכדצאר חירודלים דאגו הכוהנים / ירמיהו להעלים את אוצרות המקדש שיכלו. ופירושו של להעלים הוא שלא ימצא ! שכן אין קדושה בעם יותר ! לכן שום אדם או ארגון לא ימצא את החפץ הקדוש ביותר ליהדות ! אלא באחרית הימים, בשובו של ה' לעמו. (מה שלא יקרה בקרוב לעם מפוצל, חוטא, ככל הגויים שלנו) |
|
||||
|
||||
האם הפלישתים שלקחו את הארון היו לוים או כהנים? |
|
||||
|
||||
אני תוהה אם אתה גם מאלה שחושבים שהתפילות להורדת גשם באמת פועלות. |
|
||||
|
||||
ואם הוא כן חושב ככה למה שלמישהו יהיה איכפת מזה? |
|
||||
|
||||
לפי מה שהבנתי, נוטלי הארון השתמשו בחתולי משא שהם כידוע בעלי תשע נשמות, ולכן מסוגלים לשאת את הארון מרחק מה בטרם מותם הסופי. יש הטוענים שממילא מדובר בחתולי משא כוהנים גדולים, שמגעם בארון מקובל על ה' כדבר שבשגרה. |
|
||||
|
||||
עד כמה שידוע לי, איש לא נטל את הארון, אלא הלה הלך למקום שהלך בכוחות עצמו. |
|
||||
|
||||
אולי התבלבלתי בין הארון לבין אהרון. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |