|
||||
|
||||
מה משותף לשר הטבעות, אוסטין פאוורז, ג'יימס בונד, Mad Max, סיוט ברח' אלם ו- Evil Dead ? |
|
||||
|
||||
נדמה לי שאצל כולם, סרט ההמשך השלישי נקרא בשם שונה ולא כלל מספר - גולדממבר, מקס וכיפת הרעם, Army of darkness אבל נראה שלא - סיוט ברחוב Elm 3 וכו'. |
|
||||
|
||||
אלו סדרות הסרטים *היחידות* (מאז 1960) שחולקות תכונה מסוימת. התכונה קשורה, כמובן, לשלושת הסרטים הראשונים בכל סדרה. |
|
||||
|
||||
בד"כ ההמשכונים אינם נכתבים ע"י התסריטאי המקורי. בסדרות הללו, התסריטאי המקורי המשיך הלאה, למשל: איאן פלמינג בג'יימס בונד, ג'ורג' מילר במקס הזועם, ג'יימס רעואל טולקין בשר הטבעות וכו'. |
|
||||
|
||||
ג'ון רונאלד רעואל טולקין. |
|
||||
|
||||
בוא נסגור על ג'.ר.ר. |
|
||||
|
||||
אבל אני די בטוח שיש סדרות אחרות שבהן המשיך התסריטאי. הפתרון? אלטו סדרות הסרטים היחידות שבהן הסרט השני הרוויח 1 יותר מהראשון והשלישי הרוויח 1 יותר מהשני, דבר שהוא נדיר בדרך-כלל בהמשכונים. 1 ממכירות כרטיסים בלבד, בארה"ב בלבד. |
|
||||
|
||||
אני מתעצל לגגל את העניין החמקמק הזה, אבל אם איכות היא קריטריון, סדרת Mad Max היתה כזו שהסרט הראשון היה משעמם להפליא, השני מרתק והשלישי טוב. |
|
||||
|
||||
אבל אני די בטוח שיש סדרות אחרות שבהן הרווח גדל. הסיבה? א. אינפלציה. ב. גידול האוכלוסיה. ג. גידול בכח הקניה. |
|
||||
|
||||
מסתבר שלא. ראה: http://www.boxofficemojo.com/alltime/sequel.htm - המפרט רשימה של 23 המשכונים (בלבד!) שהרוויחו יותר מהמקור ו- http://www.boxofficemojo.com/alltime/sequel2.htm - המפרט 14 סרטים (בלבד) שבהם הסרט השני בסדרה הרוויח יותר מהשלישי. הערות קטנות: 1. האתר לא מתייחס לסרטי המשך שהועלו יותר מעשר שנים לאחר הסרט המקורי. 2. הרישומים הם "מאז 1960" 3. משום מה "שר הטבעות" לא מופיע ברשימה הזו, אולי כי עורכי האתר מתייחסים אליו כשלושה חלקים של אותו סרט ולא כ- sequels. אבל אם אתה סומך על boxofficemojo (ואני כן) אלו הסדרות היחידות העומדות בקריטריון(וזה די מפתיע) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |