![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מה הקשר בין מספר ימי הלימודים לרמת המורים? או איך יוביל הקיצוץ בימי הלימודים להעלאת רמת הלימודים? שלא לומר לתוספת שעות? איך ייבחרו המורים שיוצאו מהמערכת? או בקיצור - לא הצלחתי להבין את המהלך כולו, או את הקשר בין התוכניות הקונקרטיות לבין המטרה המוצהרת. (גם את תגובות וועדי המורים לא ממש הבנתי, אבל לפחות הן היו צפויות...) |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
תגובה אחת של המורים אני מבין - יש הורים שעובדים 6 ימים בשבוע, והם יאלצו, במקרה של מעבר לשבוע לימודים של 5 ימין, למצוא סידור לילדים בימי שישי. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
או במלים אחרות - הטיעון היחיד שמובן מנציח את מעמדו של בית הספר כבייבי סיטר. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זה בדיוק מה שאני חשבתי כששמעתי את הטיעון הזה :) | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |