|
||||
|
||||
קראתי את המאמר כמי שחוקר בעניינים כאלו, אני מתפלא עליכם. בתחילת המאמר אתם מביאים את שלושות עונות השנה, ואח"כ כותבים כביכול התורה מחקה ומנצלת את המושרש כבר לצרכיה, והדגשתם את הנקודה של עליה לרגל. סלחו לי!! התורה מודיעה במפורש שמלבד פסח החגים באים לחווית האסיף והקציר. ואילו הפסח משחזר את יציאת מצריים. כך בכל המאמר אתם נותנים פרשנות סובייקטיבית לחלוטין!!! דוגמא נוספת, ממנהג ביכורים אתם מביאים ראיה על משמעות העגל, אתמהההה |
|
||||
|
||||
כמי שחוקר בעניינים האלה אני מתפלאת עליך: א. את המאמר כתבה אישה אחת ואין להתייחס אליה בלשון רבים. ב. אילו היתה העברית שלך יותר ברורה ותקינה אפשר היה גם לענות על הערותיך. |
|
||||
|
||||
התורה הקדושה אומרת טעם אחד-זה באמת עניין עונות השנה חג הקציר וכו'-התורה לא מתכחשת לעניין זה וזה עדיין לא אומר שהתורה העתיקה את המנהג מהשבטים שהיו באותה תקופה וניתן דוגמא: תארו לכם אתם מגיעים לארץ בבתקופת הפסח אתם קוצרים וכו' בכל תקופה זורעיםואוספים וכו' גם אם לא היו שבטים מסביבכם ודאי שהייתם עושים איזה ציון אם כך יש הסבר שהתורה בוודאי ללא פיקפוק לא העתיקה חגים מעמים אחרים כמו כן התורה מדגישה שעיקר החגים הם האירועים שקרו בתקופות האלו יציאת מצריים קבלת התורה וכו' פעם הבאה להיות קצת מדייקים כל הכבוד לדורש אמת |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |