|
||||
|
||||
על פניו, נראה שלמפרסמים גדולים יש אינטרס בהמשך קיומו של ערוץ 10, עד כדי "מתן בסתר" בדמות רכישת זמן פרסום בכמויות ומחירים גבוהים-מריאליים. מצד שני, חלק מהמפרסמים הגדולים הם גם בעלי-מניות בזכייניות ערוץ 2... |
|
||||
|
||||
ואמנם, סמנכ"ל השיווק של "ביטוח ישיר" קרא למפרסמים להגביר את הפרסום בערוץ 10 בתקופה הקרובה, והודיע כי "ביטוח ישיר" תגביר את פעילותה הפרסומית בערוץ בכ-15 אחוז בחודשים הקרובים. |
|
||||
|
||||
החליטה להגדיל ב30% את תקציב הפרסום שלה בערוץ 10, כדי לעזור לו לשרוד, ולהבטיח שמחירי הפרסום לא יעלו בחזרה לרמה בה היו לפני השקתו של הערוץ. אאל"ט קוקה-קולה היא גם בעלת מניות בזכיינית ערוץ 2 - "קשת". |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |