|
||||
|
||||
מאמר מעניין ביותר. יש לי כמה הערות והסתייגויות 1. מאיפה לנו שהמילה "עי" לא הגיעה מסיפור העי? האם חשבת על אפשרות זו? 2. יש את הספר התנ"ך האבוד, הטוען שיש טעות בתיארוך השכבות. במקרה כזה, יש התאמה מעניינת בין שרידי החורבן ובין תיאורי הכיבוש. לזה כבר התייחסתי בדיון התנ"ך, ולא אכנס לזה שוב. 3. תקופת התחממות נוספת היתה במאה השביעית לספירה - במקביל לפלישה הערבית לא"י הביזנטית. 4. גם אם ייתכן שתקופת ההתחממות הנוכחית היא טבעית, לא ניתן להתעלם מהתרומה של האנושות להחרפת התופעה. |
|
||||
|
||||
אינני חושב שהמילה העי נוצרה כתוצאה מסיפור ספר יהושע, סביר יותר להניח שהחורבה של העיר של העיר שאליה התייחס המחבר של יהושע הייתה מוכרת לו היטב והוא קרא לה בשם שניתן לה בזמנו שכן השם האמיתי של העיר הגדולה והחרבה לא היה ידוע בזמנו ואין בכך פלא , המקום היה חרב מזה אלף חמש מאות שנה. כן קראתי את הספר של יהושע עציון "התנ"ך האבוד " שבו הוא מתארך מחדש את כל המימצאים הארכיאולוגיים . עציון חיבר מאז ספר נוסף בשם "ספר הכפירה" שבו הוא מרחיב את התיאוריות שלו ומסביר שהאלוהים התנכי הוא למעשה משפחה של חייזרים שיצרו את המין האנושי , והוא מסביר את הניסים המופיעים בתנ"ך כתוצר של הטכנולוגיה המתקדמת של אותם חייזרים . ואם מותר לי לעשות פרסומת קטנה לעצמי והסליחה עם העורך: בעציון ובתיאריות האלה שלו ושל אחרים כמוהו אדון ביתר פירוט בהרצאה בשם "התנ"ך החייזרי " שאותה אתן ב-.30.1 בשעה 20.00 ברחוב הרב קוק .28 |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |