|
||||
|
||||
הייתי שמח לראות איזשהם נתונים - למשל, מה שיעור התלונות יחסית למספר הנוסעים בקווים של חברה לא ישראלית לישראל ולמדינות אחרות. התחושה שלי היא שמי שעובד במחלקת תלונות תמיד יראה בציבור המתלוננים חבורה של בכיינים קטנוניים. במקרה של חברה ישראלית שווה היה שהחבר שלך ישאל את עצמו האם השרות שהחברה נותנת ללקוחותיה הוא באותה רמה של החברות הזרות, ולמה אנשים מרגישים שכדי לקבל שרות הם צריכים לאיים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |