![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
וכבר היו דברים מעולם - דקה 16:40 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הערה: הקישור שלך יכול להראות כך: https://youtu.be/1VyV9GbfT5s?t=1000 . | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
וטיפ לעצלנים שבינינו שאין להם כוח לבצע פעולות כפל - פרמטר הזמן t יודע לעבוד גם עם ערכים של דקות ושניות. למשל: t=16m40s | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מה מגניב? לא הקשבת בשיעור כשלימדו את החומר! | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אופס, גם אני שכחתי את כל השעור ההוא. הניסוח העדכני של "החתול אכל לי את המחברת" הוא: "האלצהיימר אכל לי את הנוירונים". | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
א. הקשבתי (אולי). ב. הפנמתי את כל מה שכתוב בנקודות בצורה ברורה. ג. התוספתן למטה כבר נראה פחות חשוב והוא זה שמכיל את מה שעורר את ה"מגניב" שלי (החלוקה לדקות+שניות). לחילופין, שיעור שניתן לפני 4 וחצי שנים הוא מה שהצעירים בעבודה שלי קוראים לו "למדנו את זה פעם מזמן, מי זוכר?"1. 1 החצופים. יש דברים שלמדתי לפני שלושים שנה ואני עדיין נדרש לזכור אותם. אבל איך הם ידעו? חלקם עוד לא נולד אז. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא ידעתי, אבל הזמן מופיע כבר במקור בשניות. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כן. כמו שציין כמו שאלקורד ציין -העצלנות, ובנוסף הקושי דרך הנייד לעדכן כתובת. וחוץ מזה שווה לראות את כל הפרק. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | ![]() |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |