|
||||
|
||||
בקריאה שניה נראה לי שסוג העבירה היה מה שמנע מהבקשה לעמוד בתנאי הסף. כנראה יש איפשהו נוהל שמסווג אסיר בטחוני ככזה שאינו רשאי לצאת לחופשה. אאז''נ אסירי המחתרת היהודית כן יצאו לחופשות כאלה. |
|
||||
|
||||
זה לא מה שכתוב כאן. |
|
||||
|
||||
כתובים פה הרבה מאוד תנאים, המלצות וחוות דעת נדרשות. לא ידוע לנו אם עמדה בהם. |
|
||||
|
||||
רוב התנאים נראים לי או (1)סבירים או (2)תלויים בהחלטה של השר והכפופים לו. אם היא לא עמדה בהם אז אין צורך ב"בשינויי חקיקה מורכבים". |
|
||||
|
||||
אנחנו רק זורקים באוויר, אבל אולי "שינויי החקיקה" התיאורטיים נועדו להרחיב את שיקול הדעת המינהלי של השר? ככה הוא יוכל להפעיל את סמכותו גם אם לא עמדה בתנאים. כוונתי, גם אם כתוב בחוק שהשר יכול לתת אישור לפי שיקול דעתו, זה עדיין לא אומר ששיקול הדעת יהיה סביר אם היא לא עומדת בתנאים המפורטים כמו חוות דעת שב"כ למשל. |
|
||||
|
||||
כן, אנחנו זורקים באוויר. אני מקווה ומניח שכשהוא מדבר על שינוי בחוק, הוא מתייחס לחוק אחר או שמדובר באי הבנה שלי. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |