|
ראשית אני מנצל את תגובתך כדי להבהיר משהו טכני, מדוע נדרשו לי גם ה"בום" וגם ה"טראך". הדבר הזה נבע מתקלה. כאשר נכנסתי הבוקר לאתר ynet ראיתי בכותרת הראשית ידיעה על פרישת ריטמן מהמשטרה, ומיהרתי להגיב על ידי קישור הדף הזה למילה "בום", כלומר ידיו של ריטמן נותקו מקרנות המזבח בחזקה כנגד רצונו וגם רצון המפכ"ל, ובאין אחיזה מגיעה הנפילה, למרות שיש איזו השהייה בין הניתוק והנפילה בדומה לסרטי דיסני שבהם הדמות המצוירת מרחפת באוויר בראש התהום, ורק לאחר זמן מה כשהיא מבחינה במצבה מגיעה הנפילה. לאחר ששלחתי את התגובה שמתי לב שלא קישרתי לידיעה הרלוונטית אלא לדף הראשי כולו, ואז כתבתי תגובה נוספת שבה קישרתי לכתבה כפי שהייתי צריך לעשות בתחילה. ומעניין, עכשיו כשאני נכנס לקישור הראשון אני רואה שהידיעה הראשית התחלפה1 ושוב הקישור הזה אינו רלוונטי, כשבכלל לא ידעתי שתוכן קישור מסוים יכול להתחלף, ומכאן שהטרחה הנוספת שלי הייתה חשובה. אשר לשאלותיך, חשבתי שהדברים ברורים ואין צורך להסבירם, אבל זו עובדה שלא כך הוא. כוונתי הייתה כזאת: בחברה שלנו יש היום שני כוחות מאד חזקים. לכוח הראשון קראתי "קידום אנטינתניהו" ומדובר בו על כוחות השמאל שסולדים מנתניהו ורוצים להעיפו כך או כך בכל מחיר מבלי לחכות לבחירות, והממונה על חקירות נתניהו במשטרה יכול לשמש להם כלי למימוש רצונותיהם, ויש הכוח שמקפיד מאד בדיני עבירות מין, ושום מעידה אפילו קטנה בתחום הזה לא תיעלם מעיניו, מבלי שתטופל בחומרה. וכאן היה מאבק בין שני הכוחות האלה, כשריטמן נלחם על הקריירה שלו על ידי הצגת עצמו כאויב נתניהו, ובכך, כלומר הוא מנצל את הכוח הראשון כדי להימלט מרודפיו מהכוח השני. אלה הם קרנות המזברח. המילה "קידום" שמופיעה במיקרה פה ושם הגיעה מסיבות של ניסוח ואין לה שום חשיבות כשלעצמה.
1 וכפי שהיה אפשר לחזות בהסתברות גבוהה על ידי ידיעה שגם עוסקת בהטרדה מינית, אלא שהפעם הגיבור הוא השחקן איבגי.
|
|