|
||||
|
||||
אני מבין שראאד סלאח הוא מכשף נורא ואיום אם לקריאה בשמו יש השפעה כזו חזקה. |
|
||||
|
||||
כבר תקופה ארוכה שציוני הדיון שלך נמוכים. לא פעם אתה מתחמק מהנקודה, מסית את הנושא, לא עונה לשאלות ומתעלם מעובדות וממצאים שלא מסתדרים. יש מלגות, חבל. __________________ מחבל שחשבו שהוא מנוטרל בסה"כ התחזה וניסה להמשיך במלאכה המסורתית. המשמעות המבצעית כפי שציינתי ברורה. עד מגיע איש רפואה, לחפ"ש ולאזרח הגיבור אין אפשרות לדעת אם עדיין נשקפת סכנה. גם אם עולה הרושם שהדבר נטול חיים ולא זז. לכן ראוי שהנטרול ייצא מהז'רגון שנכפה על הציבור והטרוריסט האנטישמי יקבל עזרה בעזיבת עולם החיים להפלגה ממושכת לעבר המקום שממנו לא רואים את הירח. |
|
||||
|
||||
ניסה להתרומם מהרצפה שקול אצלך לניסה לתקוף. זו הסיבה שמרחיקים מאותם תוקפים כלי נשק (חמים וקרים) שהיו עליהם, כדי שגם אם הם ינסו לתקוף, הם לא יצליחו. ואמנם אפשר לראות איך במקרה אזריה כל החיילים התהלכו ללא חשש ליד המחבל המנוטרל (שהסכין נבעטה הרחק ממנו מיד לאחר הפיגוע). |
|
||||
|
||||
א. אתה צודק בפרשנות אבל מפספס את העיקר. אי אפשר להרחיק כלי נשק מבלי להסתכן ולכן צריך לבטל את הסכנה. הדרך להפחית את הסכנה כדי להתקרב לדבר האחר היא המשך הירי עד לריקון המחסנית. ב. במקרה של אזריה (ואני מתעלם מאמירות כל הצדדים המעורבים שהפכו את המושג צדק לבדיחה) המחבל לבש מעיל. אף אחד לא היה מסוגל לדעת אם הוא נשא מטען חבלה ומנגנון הפעלה ולכן העובדה שהתהלכו סביבו רק מדגישה הנקודה. אאל"ט גם רואים בוידיאו שהוא זז. ג. אפשר לדון בלי לדמיין או לסלף. לא טענתי שניסה לתקוף, קרא שוב. בכל מקרה הכיוון שאתה פותח מעניין. 1. מחבל לאחר שניסה לרצוח -כשהוא נמצא בהכרה ומוקף בכוחות ביטחון חמושים- ויודע שלא יפגע ולפניו טיפול רפואי ומאסר -מנסה לקום כדי להדגים כיצד מבצעים את ריקוד המקרנה? האם הוא מעוניין לברר את סוג הפרפיום של השוטר הנאה? 3. אפשר לטעון שאי אפשר לצפות או להבין את כוונותיו לאחר מעשיו אבל הטיעון תקף גם לאלאור שהיה חיייל מצטיין ולא רצח אף אחד. |
|
||||
|
||||
א. אני מבין שזה מאוד מסוכן לבעוט סכין שמונחת קרוב לידו שמוטל ללא תזוזה. ב. לעניין השאר: נקבע כבר במשפט אחרת. אבל מקובל עלי שחייזרים הרגו את המחבל במקרה הזה. |
|
||||
|
||||
א. החייל לא יודע אם מדובר רק בסכין אחת ומטעני חבלה אפשר להפעיל בלחיצת כפתור. אם לא היתה סכנה לא היה נוהל שבודק את המחבל. ב. מדובר בהגיון מבצעי מוסרי לא רק במקרה של אלאור. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |