|
||||
|
||||
כמו כל דבר בחיים זאת שאלה של מידה,וכמו מדינה וכמו דמוקרטיה כך גם מיסים הם כולם דברים רעים,אבל הם רוע הכרחי למניעת רוע הרבה הרבה יותר גדול. ולכן הכח של המדינה צריך להיות מינימלי ככל שניתן וגביית המיסים נמוכה ככול הניתן-בסוף זה לקחת כסף מאנשים בכח. עכשיו,אפשר להתווכח מה זה מינימום,אני חושב שתרבות היא דבר שאנשים יוצרים ואנשים צורכים והקיום שלה הוא תלוי חברה ולא בקבוצה (ועוד קבועה,הומוגנית,חסרת הבנה,יצירותיות ואינטיליגנציה). אני לא לוקח ממישהו כסף בכח ומביא למישהו אחר שיצור פסל-זה עוול או שיעשה פרצופים על במה,ולא בשביל שמישהו ישחק כדורגל.מי שרוצה שיקנה כרטיס. אם אתה רוצה אפשר להתווכח איפה עובר הקו של המינימום הזה.הרבה יטענו שסל תרופות,סעד לנכים,מזון ומגורים לנזקקים,בטחון,תשתיות,חינוך הם מינימום הכרחי-אני לא מכיר הרבה שיטענו שלקחת כסף מקשה יום שמרוויח 4 אלף בחודש ולהעביר אותו לשחקן מליונר בשביל שיעשה פרצופים על במה זה מינימום (ועוד "במקרה" בתאטרון שקרוב לעשירים עם מחירי כרטיסים של עשירים שהקשה יום לעולם לא יראה). טכנית אתה צודק,הליכוד בגד במצביעים שלו שהמשיך וממשיך לשתף פעולה עם הכנופיות של השמאל הקיצוני. נו,ואחרי כל זה איך הקולנוע בארץ? עם כל הועדות והמועצות הייתה מצפה לאיזה כמה אוסקרים ומרכז קולונע עולמי שיהיה בארץ לא? בפועל הקולונע בארץ הוא ילד חורג ומפגר של הקוראני. הרי אין ויכוח על זה שהם מייצרים את אותו דבר "פלסטינים טובים-ציונים רעים" בכל מיני וריציות,מתי ראית סרט חיובי על ישראל? משהו פטריוטי? הרי השיקול הוא מקצועי לא? למה מייצרים פה את אותו דבר שום ושוב שאף אחד לא רואה ואין בו שום דבר מעניין? ושוב,מה ששאלתי מקודם,איזה משמעות יש ליצור סרט "בעל אמירה" (גם אם תעביר את האנשים האלה במסרק כינים לא תדלה גרם מקוריות,אבל נגיד) אם אף אחד לא רואה אותו לא יראה אותו ושלא יהיה סיכוי לראות בעתיד כי הוא יעלם מחוסר עינין? כאילו- איזה מגניבים אנחנו כאלה קוסמופוליטים וחתרנים כמו הקבוצה של וורהול,אנחנו לא כמו השוק של האספסוף במדבר פה,הפרימיטיבי עם הפטריוטיות הגסה שלו,אנחנו רואים את האחר את השונה ואולי נצליח להשפיע קצת על ההמון שהולך לעבודה בשביל לחיות (איכס והם בטח מזיעים) אז כמה החליטו לחתוך את הפין כמחאה ולהיות טרנב/בי/פלואיד/פוקימון ועוד מילים ששמענו באנגלית וכמה החליטו לתת 10 מליון שקל לדין שלנו שיצלם את "מעופו של בוטן" סיפור על השמדה שיטתית (כן,האנשים הנחותים שעובדים בשביל לחייות עושים פשעים כאלה) שדה בוטנים מנקודה המבט של הקורבן כבוטן יחיד מול המערכת,אבל! בעצם! זה! מטפורה! לפלסטיני! -גאוני!.אז דין שלנו בחיים לא צילם סרט שיותר מ3 אנשים ראו?! יש לו פוביה ממצלמה וממקומות פתוחים וסגורים?! זה בדיוק מה שעשינו בכל סרט אחר בעשור האחרון?! שטויות,הוא אח/ות,מה כבר הבבונים שעובדים יעשו עם הכסף הזה?! ערק וילדים?! אני מצביע-כסף לדין! ..יאללה,אריק טען שבשביל זה יש מדינה ... (ויקי אומרת 350 אלף צופים לחיים על פי) |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |