|
||||
|
||||
ורציתי גם לציין ושכחתי שכל קבוצת ילדים בהערה הקודמת שלי צריכה להיות כאשר N שווה לפחות 30 כמו כן לא דומה ילד בן 6 (אשר אצלו בום בום מאקדח יכול לההיות מובן כדבר משעשע) לילד בן 14 שסביר להניח יודע טוב יותר מה המשמעות של ירי מאקדח (כדוגמה) |
|
||||
|
||||
אוקיי. נקודה למחשבה: ישראל, שנות ה-2000. אתה באמת חושב שבעיני ילד בן 6 בום בום מאקדח הוא דבר משעשע? אתה חושב שהידע של בן 14 הוא גדול בהרבה? (ולא בגלל שבן ה-14 דביל, אלא בגלל שבן ה-6 חכם). הגילאים שנבחרו כגבול תחתון וגבול עליון למחקר הם תחילת בית הספר היסודי וסיום חטיבת הביניים. טווח גילאים זה נבחר מתוך ההנחה שאז סוכני החיברות מאפשרים חשיפה מרובה למשחקים. בנוגע למספר הנבדקים כבר הבהרתי והרחבתי ודנתי בהודעות אחרות ואיני מעוניינת לדון ולדוש בנושא. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |