|
||||
|
||||
כן, הא? חוץ מהקטע הקטן עד הגבול. ותחשיב כלכלי לא ראיתי. על התוואי לאילת קפצו כל מיני חוכמולוגים עם חוסר הצדקה כלכלית (כשהם מחשבים רק נוסעים ונמנעים מלחשב סחורות), ומסילת העמק כן מוצדקת כלכלית? |
|
||||
|
||||
יצא לי לשמוע מישהו ממשרד התחבורה לא מזמן. התכנון של המסילה הזו החל עוד לפני האביב, אבל שינויי התחבורה שבעקבותיו תרמו לקידום דיפות המסילה. היא לא מחוברת ישירות לגבול בין השאר מסיבות פוליטיות. עד כמה שהנתיב הזה נוח לירדנים, הם מעדיפים שסחורות שעוברות אצלם יצאו דרך עקבה ולכן מטילים קנסות על סחורות שיוצאות לכיוון חיפה במקום לעקבה. וכן, באותה שיחה הוזכר מקומה האסטרטגי של אילת בדרך לסין (רק צריך להעביר כמה מסילות דרך ערב הסעודית, ונהיה מסודרים). |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |