|
||||
|
||||
זה בהגדרה של מדינה שיש לה השפעה. אז אתה בעצם טוען שכל עוד יהודים מצליחים או שמ.ישראל קיימת תהיה אנטישמיות,מסכים.ועכשיו אתה גם מבין ששנאת ישראל היא אנטישמיות. |
|
||||
|
||||
השאלה כמה השפעה, אבל באופן כללי אתה צודק. כמו שציינתי, עד שהיהודים לא יהפכו ״חסרי השפעה״, כמו נניח, הזורואסטרים [או הסיקים, או הבאהיים], הם כנראה יהיו שנואים. מכיוון שאני לא רואה דבר כזה קורה, האנטישמיות לא תעלם בזמן הקרוב. שנאת מדינת ישראל באופן ספציפי היא אכן אנטישמית, אלא אם כן אתה מתנגד לכל מדינות הלאום באופן שווה. |
|
||||
|
||||
אה,חשבתי שאתה חושב שיש הבדל,בגלל זה הצתרפתי לדיון. דא''ג,הסיקים מאוד משפיעים,הם עילית תרבותית בהודו,וגם הלגיונרים שלהם בעולם הם מובילים בכל התחומים החשובים.סוג של יהודים. |
|
||||
|
||||
אני טענתי טענה הפוכה: לא בהכרח כל אנטישמי שונא את מדינת ישראל. כל מי ששונא את מדינת ישראל באופן פרטני הוא אנטישמי. |
|
||||
|
||||
המונח 'שנאת ישראל' יותר מכיל את שלל ההגדרות מהמונח 'אנטישמיות'. אדולף אייכמן עצמו ידע להבחין בעדותו במשפטו. ישיבה מס׳ 106 ח׳ באב תשכ״א (1961 ביולי 21) ש. בן איזה גזע היה למשל המופתי שהוזכר בעדותך? ת. המופתי ִנמנה, אם לראות זאת מבחינה גזענית, עם הגזע השמי. משום כך לא היה המושג ״אנטישמי״ שהופץ או נטבע על ידי ֶשנֶרר (Schönerer )הוא אינו נכון. ש. הוא אינו נכון? צריך לומר שנאת יהודים? ת. צריך לומר אנטיֿ-יהדות. ש. צריך לומר שנאת ישראל (Judenfeindschaft.) ת. אם הקשר היה מוגבל רק ליהדות ולא הופעל כלפי הערבים, או שצריך היה להפעיל זאת, אם רוצים להיות עקביים, גם כלפי הערבים – איני יודע אם כלפי כל העמים הערביים. או אם לוקחים בחשבון את כל הגזע, זה צריך להצטמצם לא רק על היהדות אלא גם על העמים הערביים. איני יודע אם על כולם, אולם החלק הגדול. ש. אם כן, זה לא הופעל כלפי הערבים אולי מסיבות מדיניות? אולם למעשה מסיבות מדיניות אומנם לא הוחלה התורה לגבי העמים הערביים, או אומנם כן? ת. לא הוחלה עליהם, זאת לא קראתי בשום מקום. אני סבור שאת כל העניין קיבל היטלר משנרר. |
|
||||
|
||||
כמו "שוביניזם",המושג השתנה עם השנים. אנטישמיות=שנאת יהודים (למרות שלא רק יהודים הם שמים)=שנאת ישראל (למרות שלא כל ישראל יהודים). |
|
||||
|
||||
ברור הוא שמוסלמי אשר שונא את מדינת ישראל לא מתכוון לכל אזרחיה (למרות שחלק מהשמאל מצדד בהחלט במדינת כל אזרחיה),אלא רק לאזרחים ממוצא יהודי. אז מכלל לאו אני שומע הן בקול מהדד. כשמוסלמי שונא את מדינת ישראל הוא מתכוון רק ליהודים. ואם הוא שונא את היהודים אז הוא שונא את היהודים אשר גרים במדינת ישראל.ומכאן שאנטישמיות או שנאת ישראל או שנאת יהודים מתייחסת לכל פרט ופרט אשר הינו יהודי.וכמובן את המסגרת אשר מכילה אותם ששמה בישראל הינו -ישראל. הכל משתנה במרוצת החיים,אך שנאת היהודים מתקיימת בכל הזמנים - עבר הווה ועתיד. כך או כך- מאחל לשונאי ישראל באשר הם שישרפו לאט ובטוח. |
|
||||
|
||||
יכול להיות שהוא אפילו לא שונא את האזרחים היהודים-אלא את המדינה היהודית. אמן. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |