|
||||
|
||||
בגדול זה בדיוק מה שכתבתי הודעה אחת למעלה. בקטן, יכול להיות ש''בוא'' צודק וסיה זה מקרה מיוחד - זה כמו ללכת ל''הופעה'' של די-ג'י. |
|
||||
|
||||
הופעת קריוקי אפילו יותר מתאים מדיג׳יי. אני חושב שמדובר במקרה מאוד יוצא דופן, שאמן בסדר גודל כזה ״נותן״ הופעה כזו [מול קהל, במדיומים אחרים זה קורה המון], אבל אשמח אם מישהו יתקן אותי ויעלה דוגמאות נוספות. |
|
||||
|
||||
המרכאות מתאימות למקום אחר. האמן ''מופיע'' כי הוא באמת עולה לבמה לעיני כולם רק שהוא משחק את ההופעה של עצמו. אני מניח (לא יודע) שבהרבה פעמים הקהל כלל לא שם לב לשימוש בפלייבק כי הוא שולי. |
|
||||
|
||||
גרוע יותר - בריטני, ביונסה, מדונה ומי לא. ואלטון ג'ון אומר שם (בצדק, לדעתי) שצריך לירות בזמר שנותן ליפסינק לקהל ששילם הון קטן על ההופעה. ובאותו הקשר אני רוצה לחזור לשנת 1965, כשהתעשייה היתה בחיתוליה, והקהל קיבל כבוד עם ליינאפ שהיום בחיים לא היה עולה על במה אחת שני מיקרופונים לשירה, לייב אמיתי, והם ידעו לשיר! כמה מחשבות נוספות- 1. 50 שנה אחר כך, מיק ג'אגר יותר נמרץ ממה שהיה אז. תופעה! 2. במבט לאחור, הזמר הכי כריזמטי, ואולי גם הכי מוכשר על הבמה שם היה אריק בורדן מהאנימלס. 3. הביטלס היו כמו בטהובן! הם הצליחו לשיר בהרמוניה מופלאה כשהם בקושי יכולים לשמוע את עצמם. |
|
||||
|
||||
פששש... אכן ליינאפ מרשים. לא הכרתי את ההופעה הזו, אז תודה. אבל יכול להיות שהתפקשש לך הקישור השני (הוא זהה לראשון)? אני משער שהתכוונת לקשר לתחילת ההופעה שבקישור האחרון. |
|
||||
|
||||
אכן התפקשש בדיוק כמו שניחשת. |
|
||||
|
||||
ובאותו עניין (הופעות לייב כהלכתן משנות הששים) מצאתי פנינת יוטיוב- הופעה של לד זפלין ברדיו דנמרק 1969. לשיפוטך Dazed and confused עם כל השטיקים אבל לפני שהסתאב והתנפח לעשרים דקות : האיכות טובה, ההגשה רעננה והתיפוף של בונהם פשוט יוצא מהכלל. |
|
||||
|
||||
אוף. לא קישור נכון. הנה כאן |
|
||||
|
||||
אפרופו האוטו-טיון שמדברים עליו בכתבה שקישרת לה - בסרט "טרולים" יש בדיחה מאוד מצחיקה, שאחד הטרולים מדבר כל הזמן באוטו-טיון. ויש, לעומת זאת, רגע שהרגיז אותי. בסצינת השיא הדרמטית בסרט (אזהרת ספוילר, אבל רק לקנאי ספולירים קיצוניים כמוני) ג'סטין טימברלייק בדמותו של בראנץ' שר את True Colors בביצוע אקוסטי. ובפזמון, בעליה של המנגינה, עושים לו אוטו-טיון. קטן ועדין, אבל מנוגד לכל מה שהסצינה רוצה להביע, וגם למילים של השיר. וגם מיותר, כי אם הוא היה מזייף זה היה גם מתאים לדמות ולסצינה וגם חינני. יש לציין שטימברלייק הוא המפיק המוזיקלי של הסרט, יכול להיות שלא היה מי שיגיד לו לא. |
|
||||
|
||||
אני מסכים עם בן שלו שהאוטו טיון של עדי אולמנסקי בYou יצירתי ומוצדק אמנותית, אם כי בניגוד לשלו אני לא מסוגל לאהוב את הסוגה. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |