|
||||
|
||||
המשפט הראשון (לדוגמא) הוא: "כשאתה מדבר על המחנה שמשתיק ומצנזר אתה מתיחס למחנה הבוגדים מהפסקה השניה, הנשלטים ע"י האנטישמים מבחוץ?" אני יודע שזאת שאלה לפי זה שיש סימן שאלה בתו האחרון - אבל חוץ מזה שום דבר במשפט עצמו לא רומז שהוא שאלה ולמעשה לא ברור לי מה כאן השאלה ולאיזה תשובה אתה מצפה. האם התכוננת לכתוב: "האם כשאתה מדבר על המחנה שמשתיק ומצנזר אתה מתיחס למחנה הבוגדים הנשלטים ע"י האנטישמים מבחוץ מהפסקה השניה?" או שאולי: "כשאתה מדבר על המחנה שמשתיק ומצנזר אתה מתיחס למחנה הבוגדים מהפסקה השניה, האם הם נשלטים ע"י האנטישמים מבחוץ?" או אולי: "איכפת לך לפרט למה כוונתך כשאתה מדבר על המחנה שמשתיק ומצנזר אתה מתיחס למחנה הבוגדים מהפסקה השניה (הנשלטים ע"י האנטישמים מבחוץ)?" או שאתה פשוט מנסה לעשות פרודיה על סגנון הכתיבה הלא קוהרנטי של בן שיחך? |
|
||||
|
||||
שוב אותו אלמוני עם הקוהרנטי שמוהרנטי. חבוב, לפעמים ככה זה בחיים. תבין מה שאתה מסוגל בהתאם לנסיבות שהביאוך עד הלום. אף אחד לא ישנה את סגנונו בשל האובססיה החיננית שלך להסתת דיונים למחוזות התפל ולא בזכות הקרניים. רוצה להתמרמר? תפדל: http://the--temple.blogspot.co.il/2016/01/blog-post_... בינתיים, קח טישו וחכה במסדרון. יש עניינים יותר חשובים מסגנון. |
|
||||
|
||||
מה הטעם לכתוב בסגנון שמונע מאחרים להבין את הדברים הכל כך חשובים (אם הם באמת כל כך חשובים)? איזה תועלת יש בתגובה לא מובנת? אני רוצה להבין קצת יותר מהמגבלות הזמניות שלי, ולכן אני שואל שאלות ומקווה גם לקבל תשובות, ואם אפשר תשובות שיהיו קוהרנטיות ובאמת יעזרו לי להבין, מה טוב. מנסיוני, שאלה ותשובה עניינית עוזרת להבין דברים שבלעדי זה היו נשארים בגדר דברים שאני לא מסוגל להבין. אני יודע שזה נשמע לך מוזר, אבל יש אנשים שבאמת קוראים במטרה להבין ולא במטרה לפרוץ בעוד נאום לא קשור. |
|
||||
|
||||
רואה? כשאתה רוצה, הסגנון הטמילי מספיק קוהרנטי. תצביע נקודתית מה בתשובה לשאלה הלא קוהרנטית קשה לך להבין או שתמתין לאזרח ששאל. גלה לי בהזדמנות מה כמות התווים שהופכת תגובה לנאום. -מחמם מנוע- ותסביר לי מה רע בנאומים? -גולש בראשון לקו הזינוק- הכל חייב לעבור בססמאות קצרות וקליטות שנכנסות ברוחב שורה של 5 אינץ' במסך של הפאקינג סמארטפון? גם באייל הקצרנות והצייצת הפכו לסטנדרט לדיון? -מרים יד ימין- |
|
||||
|
||||
הבעיה היא שזה לא כשאני רוצה, אני תמיד רוצה. מה שמוזר הוא שלפעמים אתה כן כותב תגובות קוהרנטיות, ואז ככל שאתה מתרגש יותר התגובות שלך פחות ופחות קוהרנטיות. בגלל שברור שאתה מסוגל לכתוב תגובות קוהרנטיות, אפשר לצפות ממך גם לנסות לעשות את זה. לא כמות התווים הופכת תגובה לנאום אלא חוסר הקשב. וזה, חוסר הקשב, הוא מה שרע בנאומים. טוב, לא ''רע'', פשוט לא מתאים לאופי של אתר דיונים (ונראה לי שזה עונה גם לשאר התגובה שלך, קצת יותר הקשבה והיית חוסך לעצמך איזה מנוע או שניים). |
|
||||
|
||||
סיפור אמיתי: סטודנט באוניברסיטה, ממארגני קבוצת מחאה גדולה שדרשה רפורמות שילטוניות. בתגובה הממשלה פתחה במסע השמצות והכפשות במטרה לבצע דה לגיטימציה של מנהיגי המחאה ולצייר אותם כמי שעובד בשרותם של מדינות מערביות או כיהודים הפועלים כנגד עמם ומדינתם. הממשלה הוקיעה את המנהיגים כסוכנים זרים, בוגדים. הסטודנט נעצר, נזרק מהאוניברסיטה ובסוף היגר למדינה אחרת, פתוחה וליברלית אמיתית. |
|
||||
|
||||
...ובכך העלה את ממוצע הIQ בשתי המדינות |
|
||||
|
||||
NICE
|
|
||||
|
||||
מה כבר כל כך נחמד בטיפשות הזו? לטובת שאר הקוראים, עו"ד מיכאל ספרד מספר על אביו שהיה ב-1968 ממובילי מחאת הסטודנטים נגד המשטר הקומוניסטי בפולין. |
|
||||
|
||||
ישראל של שנות השבעים היתה "פתוחה וליברלית אמיתית"? אם כך, ישראל היום היא ודאי מופת לחירות. |
|
||||
|
||||
פולין, כאמור. |
|
||||
|
||||
כתבת ''היגר למדינה אחרת, פתוחה וליברלית אמיתית''. למיטב הבנתי, הוא ''היגר'' לישראל. |
|
||||
|
||||
המדינה עד כדי כך פתוחה וליברלית, עד שהיא מתירה לרשות מרשויותיה לענות ולהרוג אנשים חפים מפשע (שכל חטאם הוא שהם מוכרים אדמה לאוכלוסיה הילידית) , ולארגוני זובור וגזנגה להסגיר את אותם חפים מפשע לידי הרשות הנ"ל. ראו לאיזה תהומות של שפלות מוסרית הביאו אותנו הסכמי אוסלו. |
|
||||
|
||||
על זה נאמר-כל התומך ברצח יהודים סופו לתמוך ברצח ערבים. |
|
||||
|
||||
לא,זה לא יתואר האם אנחנו עדים להפיכת ארגוני השמאל מנאצים לטנטים לנאצים גלויים? |
|
||||
|
||||
לא יתואר אם לא שמעת את הנמר. שאל כאן השבוע מי ששאל מי מממן את החלאות. ובכן, ראינו את הנאורים מעבירים לביטחון המסכל* מידע ומבקשים להעבירו במו ידיהם. המחנה עדיין מתקשה להאמין שהערבים מתגמלים אותם ושאותו ביטחון מסכל שכל פלסטיני שפוי רועד ממנו, לא בדיוק פועל בקוד המוסרי האירופאי שמשלם להם מעל השולחן. כהני המחנה טוענים גם היום שהם לא בוגדים בשכר, הם לא סייעני אוייב, ואינם שותפים לרצח של חפים מפשע מחזיקים בידיהם את המדבקה "זכויות אדם" על מצחם. העדר כמו עדר, שותק או מדקלם את דברי הכהנים ואילנה דיין ננזפת על שהעלתה לגידון לוי שמתפרנס מאותם ידייים את הסעיף. אני לא חוגג את ההוכחה כי אני לא צריך הוכחה וגם כי זה לא ישנה דבר בתמונה הגדולה. המחנה שסירב לקרוא לסטאלין רוצח גם כשהעדויות והתיעוד חלחלו מכל עבר ימשיך באנטישמיות והאנטי-ציונות ויספר לעצמו ולאחרים שמדובר בזכויות אדם עד שהלחץ החיצוני יתחיל לתת את אותותיו. |
|
||||
|
||||
לא התכונתי ''לא יתואר'' במובן של לא מאמין,אלה במובן שאנחנו עדים לתהליך חשוב מאוד וזה קורה לנו מול העיניים בחי. |
|
||||
|
||||
בדיוק כך |
|
||||
|
||||
ישראל של אז היתה פתוחה וליברלית? ומה היום? |
|
||||
|
||||
פולין דאז היתה ליברלית? סוציאליסטית? פתוחה? (ישראל דהיום פתוחה אך יש לה עדיין כברת דרך לליברליות. דוגמה לא קטנה היא העובדה שהמדינה שוללת מתושביה את הזכות הבסיסית של חופש נישואים וגירושים). |
|
||||
|
||||
אני מפספס משהו? נראה לי שאת התארים הללו הענקת למדינת היעד (ישראל, תחילת שנות השבעים) ולא המקור. אם אז היתה ליברלית, היום על אחת כמה וכמה. |
|
||||
|
||||
אם לב הליברליזם היא החרות האוטנומית-ריבונית של האינדיבידואל ללא כפיה מוסדית של דת, מלוכה, עריצות פוליטית וכלכלית וכדו', אזי כפי שכתבתי לישראל היום יש כברת דרך לעשות. מה עוד שבכביש הליברלי הסלול עליו נסעה המדינה, מזה שנים לא מועטות רצים לפני הגלגלים חבורה גדולה שמפוררת את הכביש, כורה בו בורות ומהמורות בכדי להסיט, לעצור ולהפוך את כיוון הנסיעה. |
|
||||
|
||||
במדינה ליברלית כמו שוודיה אתה לא יכול לשנות את שם משפחתך... ליברליות מורכבת מהמון פרטים שיוצרים הווי חיים. תהיה זו שגיאה להתפס לאחד מן הפרטים ועל כן לטעון שאין כאן ליברליות. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
תנסה פה דיון 3641 |
|
||||
|
||||
אישה אחת1 פותחת גלגל"צ באוטו בדרך לעבודה ושומעת "פקקים אדירים באיילון בגלל רכב אחד שנוסע נגד הכיוון". רכב אחד? - היא תמהה - יש כאן אלף רכבים שנוסעים נגד הכיוון. 1 ככה אני מכיר את הבדיחה מזה עשרות שנים. בלי הגבלת הכלליות, למי שזה מציק לו/לה. |
|
||||
|
||||
נו, גם אני חושב שישראל לא מי יודע מה ליברלית, ובפרט שהיא אטטיסטית. רק תמהתי על ייחוס ליברליות לישראל של פעם. לדעתי היא היתה ליברלית פחות מישראל היום כמעט בכל היבט. |
|
||||
|
||||
עיני כוסתה דוק דימעה למיקרא קרן אור של הסכמה שהבליחה על מסך האייל. |
|
||||
|
||||
גם אני רמזתי להסכמה, אבל כנראה שהיא נעלמה תחת מעטה ההומור ופרצי הצחוק הבלתי נשלטים. |
|
||||
|
||||
אני ממש מצטער שהחמצתי הזדמנות נוספת לנחמה. אכן המולת הגיחי גיחי האלים מפריעה למוץ. |
|
||||
|
||||
מי שלא מבין את ההבדל בין קומוניזם לדמוקרטיה יש לו בעיה מוסרית קשה. |
|
||||
|
||||
בדיוק |
|
||||
|
||||
זה רק עושה את הבגידה של מיכל ספרד ליותר חמורה.לא רק במ.ישראל ועם ישראל הוא בוגד-הוא בוגד גם באביו. |
|
||||
|
||||
אלה אשר מאמינים בדברים אבסורדים, כתב וולטיר, יבצעו מעשי זוועות. כבר עניתי לך בתגובה אחרת מעודנת פחות, שהמערכת בחכמתה כי רבה החליטה למחוק, שאין בתגובותיך אלא עווית מרופשת פאבלובית למשמע פעמון המוסר. |
|
||||
|
||||
לא מאמין לך. |
|
||||
|
||||
יצא בזול. משפטי פראג [ויקיפדיה] משפט הרופאים [ויקיפדיה] ויש קינוח: http://www.haaretz.co.il/literature/poetry/1.1466547 |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |