בתשובה לאביר הקרנפים, 10/12/15 17:09
אמת פנימית 669500
גם דוגמניות לא בעירום מלא מוכרות‏1 את גופן.
דוגמנית רגליים לפרסומות לנעליים מוכרת רק חלקים מגופה. לפעמים בכלל לא רואים את פלג גופה העליון במודעה‏2. זה עושה ממנה זונה?
___________
1 הייתי אומר מחכירות
2 מודעה לנעלי נשים כלל לא פונה לגברים.
אמת פנימית 669508
או ידיים
אמת פנימית 669515
צריך להתייחס לכל המשפט שכתבתי, ולכן זה מציב את הדברים בהקשרם הנכון:
אלה ואלה מוכרות את גופן כדי למלא את תאוותם המינית של אחרים.

זו לא אישה המדגימה לנו כיצד נראית נעל בשעה שנועלים אותה. זו אישה שמוכרת את מבושיה כדי למלא את תאוותם המינית של אחרים.
אמת פנימית 669518
אצלי זונה היא מי שמספקת שירותי מין בפועל, לא בוירטואליה.
ואיפה עובר הגבול אצלך?
האם הבחורות המצודדות בלבוש חושפני (או לא) שנשענות על מכוניות בתערוכת מכוניות מוכרות את כישורי הנהיגה שלהן או שהן זונות?
אמת פנימית 669521
הבחורות המצודדות בלבוש חושפני שנשענות על מכוניות, לא מכבדות את עצמן. אבל הן מוכרות מכוניות ולא את עצמן. המוצר שאותו מוכרים, זה המכוניות.

איפה עובר הגבול אצלי? ברגע שהמוצר זו הבחורה עצמה.

ארחיב.
דוגמנית המוכרת חולצות, נעליים או מכוניות, גורמת לנו את האשליה שאלו שיתלבשו בבגדים שהיא מדגמנת, יראו כמוה. שאלו שקונים את המכוניות שהיא נשענת עליהן, יזכו בזרם של בחורות יפות שתרצינה להשען על המכונית שלהם.
כולן מדגימות לנו את יתרונותיו של מוצר מסויים. הוה אומר - הן מוכרות מוצר. מי שמוכרת מוצרים, איננה זונה.
זו שמצטלמת עירומה, לא מדגימה לנו שום מוצר מלבד עצמה. לכן אני לא מכנה אותה דוגמנית, אלא זונה. כי הדבר היחיד שהיא מוכרת, זה את מבושיה ואת המיניות שלה.
אמת פנימית 669525
אבל חלק ניכר מהדוגמניות שלובשות, נועלות, חובשות או נשענות משתמשות במיניותן. תוסיף את העובדה שהמפרסמים משתמשים במיניות גם כשאין קשר למוצר או לתועלת שהוא מפיק וקיבלת עולם פרסום מעוות וזנותי.
אמת פנימית 669526
אכן, עולם הפרסום מעוות וזנותי. אבל יש שימוש במיניות כדי למכור מוצר, ולא מכירה של המיניות עצמה.
אמת פנימית 669523
ניחא אם היתה באמת ממלאת אבל היא מתפרנסת מלעורר שזה במובן מסויים גרוע מזונה שמבטיחה ומקיימת.
ובמעבר חד, שאלה לאיילים העירניים:
מי מכיר את הסיפור על מעיר נהגי הקטרים?
_____________
מבטיח לא לספר

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים