|
||||
|
||||
1. אוהל \ פחון = קיפוח. אתה שבוי בקונספט תרבוית יהודי-מערבי שמגדיר רמת חיים ומתעלם מאיכות חיים. לקדאפי שהיה ידוע כנהנתן (אללה ירחמו) ולרוב השייחים והקודקודים הכבדים מהמפרץ וערב הסעודית יש אוהל. אוהל כסמל סטאטוס מעיד על חיבור למסורת, על עצמאות, חופש אומץ וגבורה רבת מעללים. מביאים לאוהל במסוקים ורכבי שטח מיוחדים דגה טריה מהים, נערות בתולות וארנבות שיפורו באזור עבור בזי הטרף- וכמובן אורחים. השופוני הוא חלק מהקטע של האוהל. אתה חושב שמישהו מאמין שהם מקופחים בגלל שהם גרים באוהל? 2. לבדואי תרבות ידועה לשמצה בקרב הערבים שראו ועדיין רואים בה פראית ואנרכיסטית (במובן שאינם מקבלים דין של אף אחד והחוק לדידם הוא המלצה.) כל המדינות שבהם חיו בדואים נתקלו במהלך המאות האחרונות באתגרי הסדרה ואכיפה שנובעים מטענות בעלות על הקרקע. זה נכון לגבי ירדן, סוריה, מצרים וכו'. גם יהודים נתקלו באותה בעיה והיא לא נובעת רק מגזענות יהודית בשילוב דיעות קדומות 1. עקרונית אני מסכים שאם מנהיג ציוני היה בא עם מקל גדול הבדואים היו נמצאים במקום טוב יותר. 1. יש גזענות ודיעות קדומות כלפי הבדואים בקרב היהודים. א. לא תמיד דיעות קדומות מופרכות. . גזענות זה רע, תמיד. 2. הטוב בעיני ובעיניך דומה במקרה הזה (חובות וזכויות). |
|
||||
|
||||
המילה אוהל לא מופיעה בהודעה אליה הגבת. אין לי יותר מה להוסיף. בהצלחה בשאר הדיונים. |
|
||||
|
||||
היא לא מופיעה אבל נוצר רושם שהשתמשת בפחון כמבנה מגורים (שאינו מקיר בלוקים) כדי להצביע על עוני (ובצדק) ולנקודה זו הגבתי. בהצלחה גם לך וזכור: אל תשלם לאף שוכן אוהל \ פחון עבור חניית הרכב בטיול כי פרוטקשן הוא פרוטקשן הוא פרוטקשן. |
|
||||
|
||||
המשפט האחרון שלך הוא סתם עצה לחיים אפרופו בדואים, או שיש איזשהו קשר לשאר הדיון? |
|
||||
|
||||
עצה לחיים ולא סתם. נאורים שמשלמים פרוטקשן לזאטוט הבדואי ששומר על הטויוטה שלהם כדי שיוכלו לשכשכך בעין זיכרון ללא פחד - מאמינים שנתקלו בפן חביב של המציאות הפזורתית בדרום. מכאן הקשר לדיון -פירוש המציאות. הנאור מאמין ששיחק אותה וניצל יום חופש בצורה המיטבית, הציוני רואה הגדלת נפח הפרוטקשן, מצפון רקוב וזלזול בחוק. |
|
||||
|
||||
חשבתי שזה החלק בדיון שעליו אנחנו מסכימים. אגב, מה אתה עושה במקרה שכזה? ואם כבר אתה עונה, מה אתה עושה אם שודד מכוון אליך אקדח ודורש את הכסף? |
|
||||
|
||||
במקרה כזה אם אני לבד אני עושה אחורה פנה. אם אני מתכנן את המסלול, זה לא יקרה 1. אם הגעתי עם מישהו שביסס את המסלול על אלמנט הפרוטקשן ללא ידיעתי אהיה נחמד לילד אנופף לשלום לאימו ואלטף גדי כדי להרגע. הגדי לא עוזר כי אני מרגיש צורך ציוני להסביר לרעי שצועד לצידי עד כמה המעשה פסול ומה באמת התרחש לפני שירדנו לואדי. במקרה של השודד זה קל. אם הוא מצמיד אקדח לראשי ונמצא מולי, הלך עליו. אם הוא שומר מרחק אשתדל לצמצם אותו כשהארנק בידי ואם תהייה הזדמנות אנטרל אותו2. אם הוא עצבני וענקי סביר שאוותר מראש. מסכימים זה הכי אחי. 1. אפשר להגיד שמדובר בגזענות אבל בדואים קיבלו בעשרות הזדמנויות ממני די הרבה כסף עבור שירותים לגיטימיים. 2. לא נקלעתי לעימות אלים יותר משלושים שנה. אני לא גיבור אבל גם לא מפחד להתעמת עם פרחחים כבדים וכלים (יעדים מודיעיניים) במקרה הצורך. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |