|
||||
|
||||
אם קראת פעמיים והצלחת לא להבין, אולי כדאי שתקרא פעם שלישית. אם עדיין לא תבין, תשאל. השורה השניה שלך היא פשוט לא הגיונית (בלשון המעטה). מצד אחד, הרבה אנשים שמאמינים ב''שטויות גמורות'' יכולים להואיל בדיון הקשור בסכסוך (שבסופו של דבר הוא סכסוך בין אנשים שמאמינים ב''שטויות גמורות''), מצד שני, בחיי לא התיימרתי להואיל בדיון הקשור בסכסוך, מצד שלישי, בהתחשב ביכולת ההבנה המוגבלת שלך, אתה חייב לשקול כל רגע בחייך את האפשרות שכשנראה לך שמישהו מאמין ב''שטות גמורה'' אתה בעצם לא הבנת במה הוא מאמין. אני מודה שהשאלה שעולה בראשי כל פעם שאתה כותב עוד תגובה היא האם מדובר בעוד פארודיה על ימני מוגבל בשכלו. אם כן, תפסיק, זה כבר לא מצחיק. |
|
||||
|
||||
נניח שאולי ברח לך בתום לב, מי יודע. כתבת שהיהודים נהרגו וגם הפלסטינים נהרגו. נהרגו שניהם, שניהם נהרגו. נהרגו כאילו אין מניע, אין מסורת, אין הצהרות, אין מימון, אין אימון ואין ציווי דתי מוסלמי. מצטער שלא עבר לי בגרון כל כך חלק. המציאות המשפטית והחובה הערכית שאני מצפה מיהודי שחי בישראל (במיוחד) היא לציין את ההבדל הפעוט לפני שמשווים מספרים. היהודים לא נהרגו-היהודים נרצחו. נרצחו באופן חייתי במיתות וסיטואציות שנועדו לזרוע פחד. זאת אחת המשמעויות של טרור, זריעת פחד. יהודים נרצחו לפני קום המדינה, נרצחו בארצות ערב ונרצחים עד היום ע''י מוסלמים אנטישמים באירופה. אם מדובר בבחירת מילים שגויה אך תמימה (שלא נועדה למסמס את הקשר בין הפחד לטרור) אסכים לפנים משורת הדין למחול לך, עד הפעם הבאה. |
|
||||
|
||||
לא ''ברח'' לי כלום ואני לא צריך את ה''מחילה'' שלך. לפני שאתה מרשה לעצמך ''למחול'' לאחרים, נסה להבין מה הם אמרו. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |