|
||||
|
||||
לשאלתך, למרות שהוא ביקש שבועות מראש שימצאו לו מחליף, הנהלת התאטרון פשוט התרשלה ולא עשתה זאת. כשהגיע מועד ההצגה והתברר שאין מחליף הוא חזר על עמדתו המקורית. |
|
||||
|
||||
התרשלה? הם המעסיק שלו, הם לא חייבים להיענות לכל בקשה שלו. |
|
||||
|
||||
לא, המעסיק לא חייב להיענות לכל בקשה של מי מעובדיו. הוא רשאי לסרב, אבל מן הראוי שיודיע על כך לעובד. אחרי הכל גם תשובה שלילית היא תשובה. |
|
||||
|
||||
אתה רציני? |
|
||||
|
||||
כן. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |