|
||||
|
||||
הוא פשוט עלה על שטאנץ שמוכר, וייצר את השטאנץ הזה בכמויות. זה לא שונה מבית חרושת שמייצר פריטי לבוש או אייפונים. וגם לא צריך להיות נעלה יותר מהם. היו לו גדודי אסיסטנטים והררי ציורי כבשים שכל מה שהוא עצמו עשה בהם היה החתימה. |
|
||||
|
||||
נאמר שזה חלק מתנועת הפופ-ארט, כלומר אמנות שהעם יכול לרכוש ולא רק העשירים. כך נהג גם אנדי וורהול, מעבר להיבט המסחרי יש גם עמדה. כמו כן היה לו קשר ממשי לכבשים, החל התקופת היותו רועה בקיבוץ וכן התקשרותו לכבשים בתערוכה בונציה בה סימן בצבע כחול את כבשיו והניח לתנועתן ליצור מצג. אחלה רעיון אומנותי. פסליו בנושא עקדת יצחק החלו כשהוא נוכח ש''גם הדור של בני נהרג'' וביטאו עמדה ברורה לגבי המחיר שהמדינה דורשת מבניה. קל לבוז למסחריות שלו אבל אין צורך להשכיח את העובדה שהיתה לו עמדה ואהבה שביטא ביצירתו. |
|
||||
|
||||
כן, כן, אני יודעת. אבל זה היה כשהוא היה בנח''ל. שנים חלפו עברו, הייתי מצפה מאמן להתקדם הלאה. ופופ-ארט זו לא ''אמנות שהעם יכול לרכוש ולא רק העשירים''. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |