|
||||
|
||||
יש קווי אוטובוס, בתל-אביב וגם בחיפה, שנוסעים כל 10 דקות. ויש זוגות של מוצא-יעד שתדירות האוטובוסים ביניהם (בכמה קווים שונים) היא באזור השלוש דקות, אפילו עד שבע-שמונה בערב1. לא ברור לי למה מספר הקווים שחברה מפעילה משפיע על תדירות הקווים התדירים ביותר שלה. 1 תל אביב, בין בגין/הרכבת לבין עזריאלי; חיפה, בין מרכז חורב למרכז הכרמל. סתם שתי דוגמאות שאני מכיר היטב אישית. |
|
||||
|
||||
העובדה שיש קוים שנוסעים תדיר, לא מועילה לנוסע שנזקק לשלב בין כמה קוים שאינם נוסעים תדיר, ומהווה גורם מעיק בכל נסיון לגרום לנוסעים לשלב בין קוים (ע"י ביטול קוים ארוכים והחלפתם בקוים קצרים, כפי שהיתה-אמורה-לחולל הרפורמה). כמובן שזה משפיע. לא מספר-הקוים-שחברה-מפעילה1, אלא שירות, שמבוסס על מעט קוים, אבל הקוים הללו מקיפים את כל העיר, כך שכל / רוב תנועת הנוסעים מתנקזת לקוים הללו, בהכרח יהיה תדיר, ואף תדיר מאוד - שאחרת לא יהיה מקום לכל הנוסעים. |
|
||||
|
||||
(התייחסתי למשפט "לחכות 15 דקות לאוטובוס (שזה ממש מוצלח) או 20, או 30, או 40 דקות", למען האמת אני לא בטוח לאיזה הקשר הכוונה. לא משנה כל כך.) |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |