|
חלק מהדברים האלה כבר לא נמצאים היום. קרבורטור, למשל, לא קיים באף מכונית שנמכרה בישראל בעשרים השנים האחרונות - מאז כניסת הממיר הקטליטי למכוניות. גם קלאץ' אין ברוב המכוניות בישראל, והרכיבים החשמליים שאתה מזכיר גם הם קצת שונים. דיפרנציאל, לעומת זאת, יהיה נחוץ בכל מכונית שבה מנוע אחד מניע גלגלים בשני הצדדים.
מכוניות לא תודפסנה במדפסות תלת-ממד. באופן כללי, כל מוצר שמיוצר בייצור המוני, בוודאי מוצר מורכב כמו מכונית, יהיה תמיד גם איכותי וגם זול יותר בשיטת הייצור הקלאסית. היתרון של מדפסות תלת-ממד יהיה אך ורק במוצרים שיש לייצר אותם בסדרות יצור קטנות מאד - פריט אחד או פריטים בודדים בהתאמה אישית. ה-hype סביב הטכנולוגיה הזו הוא הרבה מעל ומעבר למה שהיא מצדיקה.
|
|