|
||||
|
||||
אאל"ט - בני נוח לא מחוייבים כלל להאמין באלוהים. לא לקלל אותו - כן. לא לעבוד אלילים - כן. אבל להאמין? לא. וכך כל אותם חסרי דת - כשרים לגמרי, לפחות כבני נוח. ואיזה גילוי עריות טפלת עליהם? _______________ על האפריקאים והאסיאתים אסכים איתך על מה? |
|
||||
|
||||
לעניות דעתי, איסור עבודת האלילים קשור באמונה בה'. גילוי עריות של בני נח אוסר על אשת איש ומשכב זכר. _____ תסכימי איתי שהם לא גרים. |
|
||||
|
||||
לא. יש הבדל עצום בין לעבוד את ה', או להאמין בו, לבין לא-לעבוד-אלילים. ובני נוח - די להם בלא-לעבוד-אלילים. כתוב במפורש. למה אתה מרחיב? לידיעתך, ואני עושה פה הכללה גורפת וכיו"ב - ברוסיה ההומופוביה שולטת עוד יותר מפה, ואפילו בגולאגים היו מעט מאוד גילויי הומוסקסואליות. האוכלוסיה שהגיעה מרוסיה ודאי פחות מצטיינת בתחום מהעם העברי היושב בציון. ולמה אתה מכליל, ומחליט שכו-לם שם שטופים בזה1? 1 גם בציבור שלך, אגב, יש כמה אנשים שעושים את זה. __________________ לא. גרי-צדק? רק מי מהם שמבקש להתגייר. גרי-תושב? זוהי בדיוק ההגדרה של גר-תושב. |
|
||||
|
||||
לא מדובר על עבודה, אלא על ידיעת האלוהים. אני יודע שאצל הרבה רוסים יש התנגדות בריאה לעומואים. עדיין, בציבור שמסתגל לחיות במדינה דמוקרטית, אני רואה ושומע הרבה מהם שדוגלים בזכותו של כל עומו לעשות מה שבא לו כל עוד זה בהסכמה ועם אדם מעל גיל 18. אם תשימי לב, לא החלטתי שהם שטופים במשכב זכר, כי אם בחוסר התנגדות למשכב זכר. ושוב - מדברים על ציבור ליברל ודמוקרט שמאמץ חשיבה מערבית וערכים מערביים. ברי לי שגם בציבור הדתי והחרדי יש כמה כאלה. אני עצמי נתקלתי בכל חיי רק באחד כזה, והוא היה אדם זר שבמקרה נתקלתי בו ברחוב. אבל מה שחשוב לצורך העניין זה איך מסתכלים על זה. כשהחברה רואה בזה את השפל הנתעב ביותר, גם אנשים שיש להם את הדחף הזה (או דחף לקיים יחסים עם נשואה) ישתדלו להתגבר על זה. אלה שבכל אופן יעשו את זה יהיו מעטים. כשהחברה מעודדת ואומרת שזה בסדר ואין צורך להתבייש ותעשה מה שבא לך ומה שעושה לך טוב - ברור שהתופעה מתרחבת פי כמה וכמה. _____________ אז אני מבין שאין הסכמה. ממתי ההגדרה של גר תושב זה פולש שפרץ לארץ בניגוד לחוק ולא שומר על אף אחת משבע מצוות בני נח? |
|
||||
|
||||
לדעת? אני לא יודעת את אלוהים. אתה יודע? הומואים, במטותא. מיוונית - הומוס = זהה. ולכן התעתיק הוא לה"א, לא עי"ן. אתה מודע לזה, שעולם הערכים שלך צר ומצומצם, וקצת קשה לגזור על ציבורים שלמים לפי אמות המידה של אביר הקרנפים? כלומר, לא ככה מתנהלת מדינה, ולא ככה מתנהלת חברה. כלומר, יכולה להתנהל, ובד"ך זו דיקטטורה. ולא די בדיקטטורה בשביל זה, בשביל זה צריך שהדיקטטור יהיה אתה, או מישהו שחושב כמוך. כשהחברה רואה בזה את השפל הנתעב ביותר, אנשים שיש להם את הדחף הזה עלולים גם להתאבד. או להתחתן בלחץ החברה, אבל לזיין מהצד. או להתחתן בלחץ החברה, לזיין מהצד, לגלות שזה לא מספיק להם, ובסוף להתגרש מהבחורה האומללה. מכל מקום, לגזור על אדם חיים שלמים של אומללות רק כי לך זה לא נראה? ________________ לא שומר על אף אחת מ-7 מצוות בני נוח? מדוע זה? רוב האנשים בזמננו מקיימים אותן, ואף יותר מהן. 7 המצוות, לפי הרמב"ם. 1. איסור עבודת אלילים ועבודה זרה. רוב מי שמגיע לארץ הם נוצרים ומוסלמים. המוסלמים מונותאיסטים, הנוצרים - או שנחשבים למונותיאיסטים, או לעובדי עבודה זרה בשיתוף. השיתוף לא נאסר על לא-יהודים. 2. איסור על לקלל את אלוהים. 3. איסור רצח 4. איסור גילוי עריות 5. איסור גזל 6. איסור אכילת אבר מן החי 7. חובה להקים בתי משפט. ובכן, חוץ מהחובה להקים בתי משפט, שיש להם בארצותיהם שלהם ובארץ מטבע הדברים הם כפופים לחוק הישראלי, אני לא רואה איזו מצווה הללו, כציבור שלם, לא מקיימים. ודאי שלא "לא מקיימים אפילו אחת". ובבקשה אל תגיד לי עכשיו ש"אבר מן החי" פירושו כשרות בד"צ. זה לא. שמת לב, אגב, שהיחס שאתה מבקש לתת ללא-יהודים בארץ גרוע פי כמה וכמה מהיחס שקיבלו היהודים בגולה, רוב הזמן, ברוב המקומות? |
|
||||
|
||||
ידיעת האלוהות, אין הכוונה ברמה השלמה, שגם האדם המאמין לא מתיימר לדעת אותו וזו השאיפה של גן העדן היהודי (בניגוד לגן העדן המוסלמי למשל). עומו - שגיאת כתיב מכוונת. פעם ראיתי באיזה קטע הומור שמישהו מגדף בטוקבק וכותב על אנשים שהם "עומואים". אהבתי ואימצתי. אני לא גוזר על ציבורים שלמים לפי אמות המידה של אביר הקרנפים. אם לא אכפת לך, אנחנו מדברים על הגדרות מתוך היהדות, ולכן קובעים אותן לפי היהדות. וביהדות, לקיים יחסים עם אשת איש זה השפל הנתעב ביותר. גם משכב זכר נחשב תועבה גדולה מאוד. ושוב... לא אני גוזר. היהדות גוזרת. אדם יכול לומר שלא מעניין אותו מה היהדות גוזרת. במצב כזה הוא לא גר תושב ובוודאי שלא גר מלא. ___________ אני לא מדבר על רוב האנשים בזמננו. להזכירך, אני מדבר על קבוצה מאוד ספציפית שלטענתי (ולטענת רבים אחרים) אותה קבוצה בהכללה מתנהגת ללא גבולות של חוק ומוסר. 1. אם הם נוצרים הם עובדי עבודה זרה. ככה פסק הרמב"ם וככה החזיקו כל הקדושים לאורך הדורות שמסרו את נפשם כדי לא לעבוד עבודה זרה נוצרית. יש דעות שחלקו על הרמב"ם אבל לא נהגו לפיהן במשך הדורות. 3. כשבא להם הם רוצחים. 4. אין ספק בכלל שהם לא מקפידים על אשת איש ומשכב זכר - שנופלים בקטגוריה של גילוי עריות. 5. אין בכלל ספק שהם לא מקפידים על גזל. 7. דין. הם לא רואים את עצמם כפופים לחוק הישראלי. כל אורח החיים שלהם משדר זלזול בכל חוק שהוא. עצם ההסתננות שלהם לארץ היא זלזול בחוק הישראלי. ההשוואות האלה שעושים ה"נאורים" בלי סוף לכל מי שרוצה לשמור על יהדות/ארץ ישראל - לא עובדות עלי. אין שום סיבה שנקבל שיטפון של מהגרים לא יהודים, אלא אם כן אלה הסיבות של מר"צ שרוצה מדינת כל אזרחיה. אין שום סיבה להשוות יחס לא הוגן שקיבלה החברה היהודית שהיתה חברה ערכית, תורמת, אפס פשיעה ולא איימה על ההגמוניה וההומוגניה הכללית - למהגרים שאינם ערכיים, מרובי פשיעה, שמדרדרים את המדינה ומאיימים על ההגמוניה וההומוגניה. |
|
||||
|
||||
אז בוא נעשה עסק. אני לא אכתוב "חרדוס" ולא אעלה באוב כלמיני גידופים שאבד עליהם הכלח כמו "אדוק-פיסטוק", ואתה לא תכתוב עומואים. _________ 1. הרמב"ם וכל הקדושים לאורך הדורות וגו', הכירו בעיקר או רק קתולים. הנצרות מתפצלת לכלמיני כתות ודתות. 3. זה נכון גם ליהודים. 4. שוב, מה זה "הם"? אתה גוזר כאן גזירה על ציבור שלם. אשת איש ומשכב זכר - כאמור, את זה יש גם יהודים שעושים. האם זה אומר שכל היהודים שוכבים משכב זכר ונואפים בוקר צהריים וערב עם נשות שכניהם? 5. אין בכלל ספק? ושוב - גזרה על ציבור שלם, שמורכב מפרטים רבים. 7. את זה היה אפשר להגיד על הרבה מאוד יהודים שגנבו גבולות באירופה במהלך מלח"ע 2, ועל הרבה מאוד יהודים שגנבו גבולות בדרכם לארץ, עוד מזמן התורכים. ומהגרי העבודה שביניהם - עושים את אותו הדבר שבחורינו המצויינים עושים בארה"ב, אוסטרליה וניו-זילנד. מנגד, אני יכולה להגיד גם שציבור מאוד מסויים שאתה נמנה עליו, גם מזלז בחוק הישראלי ולא רואה עצמו כפוף לו (רואה? הכללות פועלות לשני הצדדים). אם תשאל את האנטישמים בחו"ל, הם לא יגידו לך שהיהודים היו חברה ערכית, תורמת, אפס פשיעה ולא איימה על ההגמוניה וההומוגניה הכללית. |
|
||||
|
||||
אנחנו מנהלים דיון. בשונה מאחרים פה, אני לא מטיח חרפות ועלבונות באלה שמתדיינים איתי. לעומת זאת אני מרשה לעצמי קצת יותר חופשיות בקשר לצד שלישי. ___________ 1. כנראה שאלה שלא מאמינים שישו הוא אלוהים צריכים לקבל יחס אחר. זה עניין שצריך לבדוק לעומק. 3-5. א. זה לא משנה. יהודי הוא לא גר. משל למה הדבר דומה? למי שכבר נמצא על פסגת ההר ולמי שצריך לטפס על ההר. מי שנולד על פסגת ההר לא צריך להתאמץ כמו זה שרוצה לטפס לשם. לכן יהודי שלא מקיים אפילו 7 מצוות בני נח, עדיין יהודי. ב. כן. אני מדבר על ציבור שלם שאורח החיים שלו לא מכבד שום חוק ומוסר, שכל השכונות שהם פלשו לשם הפכו לגהינום. ועל זה נוהגים לומר בטוקבקים - 98% מהציבור הזה מוציאים שם רע לשאר. ג. אפילו לא כולם עושים את זה, ברגע שהדבר לא נחשב לאיסור כלל, זה לא נחשב שהם מקפידים על זה. גר תושב צריך לקבל על עצמו 7 מצוות בני נח. וכשתגיע לידו ההזדמנות - לעמוד בניסיון. 7. לעולם לא אשווה יהודים שגנבו את הגבול בדרכם לארצם והוגבלו על ידי הבריטים השודדים, לשודדים שגונבים את הגבול ומוגבלים על ידי היהודים שגרים בארצם שלהם. אני לא שואל אנטישמים. אני מדבר על העובדות. אני לא מבין למה כל כך הרבה יהודים מאמצים בכיף את העמדות "שלהם". רגע... קשה לי לכתוב... אני מרגיש חולשה... הרבה זמן לא אכלתי מצות עם דם של ילדים נוצרים זכים ותמימים... את רוצה לומר לי ברצינות שאת חושבת שהפולשים מאפריקה הם כמו היהודים? חברה ערכית, תורמת, אפס פשיעה, לא מאיימת על ההגמוניה וההומוגניה? |
|
||||
|
||||
ואם יש כאן הומואים? _______________ אני רוצה לומר לך, ברצינות, שכמו שאתה חושב על האפריקאים, ככה חשבו על היהודים. חברה ערכית, תורמת, אפס פשיעה, לא מאיימת על ההגמוניה וההומוגניה? בעיני המקבילות שלך בקרב אומות העולם, יהודים לא הצטיירו ככה. |
|
||||
|
||||
כדאי לקרוא את איזאק באבל ואת י.ל. פרץ על עולם הפשע היהודי באודסה ובפולין. |
|
||||
|
||||
_______________ מעבר לזה, לא דיברתי רק על הבריטים. יהודים גנבו גבולות במהלך מלח"ע 2, ולפניה. אתה יודע שהקורבנות הראשונים לשילוח למחנות הריכוז וההשמדה מקרב יהודי צרפת היו כל אותם יהודים שהגיעו ממזרח אירופה? משטרת צרפת קפצה על ההזדמנות, כדי להפטר מהמהגרים (חדשים וותיקים כאחד) הלא-מאוד-רצויים. |
|
||||
|
||||
___________ דומני שיהודים גם היו ממייסדי המאפיה בארה"ב בשנות העשרים והשלושים של המאה העשרים, ביניהם זכורים לי מאיר לנסקי ובאגסי סיגל, האחרון אף ידוע כמי שהקים את לאס ווגאס או משהו כזה. שלא להזכיר כמובן שהטיעון האנטישמי הקלאסי הוא שיהודים גונבים מהציבור בתור עברייני צווארון לבן, בנקאים, מלווים בריבית וכו'. |
|
||||
|
||||
_____ יהודים גם כותבים בעולם התחתון שמתחת לקו. |
|
||||
|
||||
_________ ממש חיים על הקצה, אה? |
|
||||
|
||||
(את כנראה הבנת למה כיוון צפריר בתגובתו, אני נשארתי קצת תוהה. בטח אין לך זמן לטרוח להסביר, אבל במקרה שכן...) |
|
||||
|
||||
(העלמה היתה חלוצת הקוים) |
|
||||
|
||||
:) |
|
||||
|
||||
שאפו! (את רואה, התהילה לא חולפת, אלא רק מוסיפה מעריצים חדשים). |
|
||||
|
||||
ולמי שהיו לו ספקות באשר לקיומם של יהודים בעולם התחתון במזרח אירופה, הנה אבריימל דער מרוויחער, בביצוע של חוה אלברשטיין, המילים של מרדכי גבירטיג וכאן תרגום והרחבה על השיר. |
|
||||
|
||||
את השיר אני מכיר בתרגומו של יורם טהרלב (אם אני זוכר נכון) מתוך האוסף המשולש של הגבעטרון, אותו קניתי בנעורי. אני לא חושב שזה מוכיח משהו. לא טענתי שלא היו גנבים/פושעים. טענתי שהאחוזים היו נמוכים משמעותית. ואם ליהודים יש נטיה להצליח בתחומים שהם בוחרים לעצמם, הם הצליחו גם כשפנו לפשיעה, ולא היו מאלה שיושבים כמה שנים בכלא כי תפסו אותם גונבים חבילת מסטיקים. ובקשר למה שאחרים חשבו, אז מה? אם היטלר אכל ארוחת בוקר, אסור לי לאכול ארוחת בוקר? אם מישהו חשב על היהודים מחשבה שאינה מוצדקת, אני צריך להמנע מלחשוב אותה על אחרים גם כשהיא מוצדקת? איך שלא תסתכלי על זה, גרים הם לא. וכשאני מסתכל על זה, לא רק שהם לא גרים, הם גם מצרים את צעדיהם של אחים שלי - יהודים ואזרחים טובים. אם בכף אחת של המאזניים יש יהודים ואזרחים טובים, ובכף השניה גוים, פולשים, מפגע סביבתי וכו', איזו כף תכריע? |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |