|
||||
|
||||
נראה שיהושע עומד בשני הקריטריונים שהצבת: 1. ליהושע היתה לגיטימציה ציבורית מקיר לקיר. לא היו עליו עוררין. הוא זכה לברכת הסמכות הדתית העליונה כמי שנקרא למשול על ידי האל. ואכן, בספר יהושע נכתב שכל השליטים הכירו בשלטונו. 2. בלעדיות. יהושע נקבע על ידי אלוהים ומשה כיורשו של משה, לכן הוא עליון ויחיד. ואני מסכים איתך לגבי ההבדל של רודנים. יהושע לא יכול להקרא רודן. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |