|
||||
|
||||
לדעתי גישתך איננה נכונה, איננה חינוכית ונוטה לאינדוקטרינציה. מורה לאזרחות, פילוסופיה וגם מחנך כיתה, צריך להציג דילמות ודילמות עכשוויות. הוראה על פי המתכונת שלך איננה רלוונטית לתלמידים והיא גם פחדנית. |
|
||||
|
||||
ומה תאמר אם המורה הזה במקרה מחזיק בדעות אחרות ממך, 180 מעלות? (אני בטוח שמבחינתך הדעות שלך לגיטימיות וחובה להעבירן לתלמידים, ושלו לא. הוא מן הסתם חושב כמוך, וההורים בשני המקרים -אלא אם מדובר בבית-ספר שיש לו כיוון פוליטי ברור - לא שלחו את התלמידים לבי"ס מתוך מחשבה שהמחנך ינצל את כוחו כדי לקדם את האג'נדה הפוליטית שלו). |
|
||||
|
||||
ומי דיבר על העברת הדעות וחיוב התלמידים בקבלתן? מדובר על דיון פתוח והבאת נימוקים לכל דעה שהיא במקום להימנע לחלוטין מנושאים נתונים והתמקדות בעובדות יבשות בלבד. |
|
||||
|
||||
סבבה. שמורה כהניסט ילמד את הילדים שלך תוך דיון פתוח והבאת נימוקים. אני בטוח לגמרי שתשתכנע שהוא מנהל אותו באובייקטיביות גמורה. |
|
||||
|
||||
יש לי הרגשה שבאת להגיד משהו על הנייטרליות של ורטה ומצאת את עצמך אומר משהו על הנייטרליות של כהניסטים. |
|
||||
|
||||
לא לשני החלקים. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |