|
||||
|
||||
אם לשפוט לפי קצב הפעולות, הייתי אומר שמדובר בכמעט תנועה של ממש, גם אם הם עדיין לא מפותחים ברמה הארגונית. לצורך השוואה אפשר לדמות זאת כעין רשת טרור כאותן רשתות טרור מוסלמיות שקשה להתחקות אחריה בגלל שהיא מבוזרת והחוט היחיד המקשר בין חבריה הוא ההשראה. וגם בארץ הולך ומסתמן שקיימת איזו השראה כללית, ובנוסף לכך גם אהדה ציבורית סמויה. ביומיים האחרונים נפגעו חיילי צה''ל מידי מחבלים של חמאס ומידי מחבלים עמלקים בני ההתנחלויות. הנה נוכחנו לראות שכבר לא מדובר בנערים משועממים ששואפים גז מזגנים, אלא בצעירים שארבו לפעולה, תכננו אותה מראש, ובעיקר מלמד הדבר על תעוזה לתקוף את חיילי צה''ל בעודם רעולי פנים. אלא אם היה שם שיתוף פעולה מצד החיילים, וזו הברירה החמורה מן השתיים, אני לא מבין איך ייתכן שחיילי צה''ל מותקפים והמחבלים נמלטים ומבלי לחטוף כדור בין העיניים. אני לא ''חם'' על ההתנחלויות, אני פשוט נגעל מן המעשה. נהג ערבי מביא סחורות ליישוב במשאית, דבר איתו, כבד אותו, שתה איתו קפה. ברמה האנושית. מה זה הגועל הזה. איזו תרבות. איזו חזירות. פשוט חזירים. מתנחלים חזירים. לא רק שאין לכל הפעולות הללו שום ערך. אין לזה שום תרומה מלבד לאגו של המתנחלים החזירים שחושבים את עצמם בר כוכבא. לא רק שהן גורמות לנזק עצום, ואני אומר לך שהן גורמות לנזק עצום לישראל ולהתנחלויות עצמן. ולראיה שהם מאבדים את התמיכה לא רק את אלה שמגלים אהדה כלפי ההתנחלויות, אלא גם את האהדה של כל אלה שבדרך ולא סגורים על עצמם. לא מכל הסיבות הללו, אלא מכיוון שזה פסול. מה המניעים שלהם, במי הם חושבים שהם מתנקמים, את מי נדמה להם שהם מרתיעים, בלה בלה בלה, זה לא מעניין. בדרך הזאת אסור ללכת, ואם הם אינם מבינים בשפה שמסבירים להם, אזי שיש להשתמש בשפה שהם כן מבינים. את בת עין צריך למחות מעל פני האדמה. זה העונש שישראל צריכה להשית על החזירים כולם, מכל הפינות ומכל הנדחים. למען יראו וייראו. או לחלופין לתבוע את הסגרת שני המחבלים על מנת להוציא אותם להורג. |
|
||||
|
||||
כבודו פסיכופת. לפי הקריטריונים שלך, עלינו עכשיו להוציא אלפי פלסטינים להורג, ולמחות כל עיר פלסטינית מעל פני האדמה. |
|
||||
|
||||
לא פסיכופת, אבל אולי צריך סדנה קצרה של Anger Management. יתנצל אחר כך. |
|
||||
|
||||
אין זה מפריע לי להיות אחד מבין חמישים אלף פסיכופתים שהביעו את תמיכתם בעונש מוות למחבלים. אין זה מפריע לי כלל. מפריע לי שאתה פונה אליי בתואר כבודו, כאילו אני שופט או שמא הוסמכתי למשפט או מאיזה טעם אחר. פנייה שכזו מביאה אותי במבוכה, כי מעולם לא ראיתי את עצמי בתור אדם שצריך להקדים פנייה לכבודו. באשר למחבלים, צריך להוציא אותם להורג. כלומר כך אני חושב שרשויות הדין צריכות לקבוע. אין ברירה. או למחות את בת עין. אחת מן השתיים. על התושבים להחליט מה הם מעדיפים. |
|
||||
|
||||
נפסיק עם כבודו ונחזור לנודניק צבוע, לפחות עד שתיתן את התשובה החד-משמעית: את אותם צעדי הרס בתים והוצאה להורג של כל מי שביצע תקיפה, גם אם לא הרג, אתה מתכוון להחיל גם על ערבים באותה מידה? |
|
||||
|
||||
אני לא חייב לך תשובה טווידלדי. אבל אני מוכן לתת לך אחת אם תבקש יפה. |
|
||||
|
||||
כן או לא זה לא מסובך. ו,למרות שאין סיבה לבקש יפה לאור צורת התבטאותך קודם, אני מבקש יפה לקבל תשובה פשוטה וברורה: לאור העובדה שעל תקיפה כלשהי אתה בעד הרס יישוב ו\או הוצאה להורג של התוקפים, האם אתה מתכוון גם להחריב יישובים ערביים ולהוציא להורג תוקפים ערביים *לפי אותם קריטריונים*? לא צריך תשובה ארוכה יותר מ'כן' או 'לא'. |
|
||||
|
||||
לדעתי לא. רק את בת עין צריך להרוס. או להוציא להורג את המחבלים. כלומר רק את שני המחבלים האלה שרגמו את נהג המשאית וריססו את עיניהם של החיילים. רק אותם צריך להוציא להורג. אבל רק אחת מן השתיים. או להרוס את בת עין, או להוציא להורג את המחבלים. ואם לא לוכדים את המבוקשים, אז להרוס את בת עין. |
|
||||
|
||||
ואחרי ההודאה שלך שאתה בעד עונשים דרקוניים (ולא חוקיים) ועונש קולקטיבי ליהודים בלבד, אתה עוד מתפלא על שם התואר שהצמדתי לך? |
|
||||
|
||||
זה לא מה שמפליא אותי. מה שמפליא אותי הוא שנטלת על עצמך להיות סניגור לעמלקים רק מכיוון שהם יהודים. מכל מקום, זה לא מה שחשוב. יש להתרכז בעיקר, והעיקר הוא להרוס את בית עין, למחוק אותה, למחות אותה ולהמליח את אדמתה, כדי כך שרק הנמלים תוכלנה לבנות שם את בתיהן. וכשיבואו העמלקים וישאלו למה לנמלים מותר ולנו אסור, נאמר להם שאנו מעדיפים לחיות עם נמלים מאשר לחיות עם חזירים. |
|
||||
|
||||
ושוב: אתה פסיכופט. ואם היית מציע לעשות אותו דבר לערבים - היו קופצים עליך הרבה אנשים נוספים, ובצדק. פסיכופט גמור. |
|
||||
|
||||
האמת טווידל שרבים מהם היו רוצים למחות את בת עין בלי שום קשר לכך שהיא מצמיחה טרוריסטים. מכל מקום היה תענוג לשוחח איתך. אתה איש רחב אופקים. ניכר שיש לך מצח גבוה. |
|
||||
|
||||
בתור אחד מה"רבים": "למחות את בת עין" על ידי העברת תושביה למקום אחר, כן. להרוג מי מתושביה (ולו גם רוצח) - לא. ובלי שום קשר: כתבה בהארץ על מקור המילה "מחבל": יש שם גם כמה אזכור לטרוריסטים שהיו גאים בעצמם לפני שהמילה קבלה קונוטציה שלילית. לאן נעלמו המחבלים? (שכחתי: לאחרונה הם פתאום שוב צצו, ככינוי גנאי אצל החרדים באחד הסכסוכים הטריים) |
|
||||
|
||||
אתה יודע שלא ברור בכלל אם מדובר באנשי בת עין,או יהודים בכלל (הם מכחישים) |
|
||||
|
||||
אם כך זה סימן טוב. זה סימן שהמתנחלים מבינים שהציבור לא סובל את זה. אף אחד לא באמת רוצה להרוס יישובים או להוציא להורג, אבל כולם רואים אילו מאמצים נעשים כדי שאנשים יוכלו לבנות בתים ולחיות שם. זה בלתי נסבל שהם יקחו את החוק לידיים. וזה גם יכול להתפתח לממדים גדולים יותר ולצאת משליטה. ומבחינה מוסרית, זה סוג של פרעות, אין לזה שם אחר. וזה מאד לא יהודי לבצע פרעות באחרים. |
|
||||
|
||||
למה זה מאד לא יהודי לבצע פרעות באחרים? זה חלק מהתרבות וההיסט(ו)ריה היהודית, עוד מימי מלוך המלך אחשוורוש, שהרוב החזק מהצע פוגרום במיעוט החלש. |
|
||||
|
||||
כן, זה חלק מהלך הרוח. סוף סוף אנחנו יכולים, אז נעשה וניפרע מכל מה שעשו לנו. פרעות הן פעולה של הציבור, פוגרום הוא פעולה בחסות השלטונות. אבל זה לא חלק מהאתוס של היהודי החדש, כי היהודי החדש מתאזר בכוחו המוסרי. אומר בן גוריון, ''אין ליהודים אלא לסמוך על עצמם ועל --צידקתם--.'' |
|
||||
|
||||
אין יותר גרועים מהיהודים,עם זה גם אני מסכים |
|
||||
|
||||
אם זה לא איש בת עין,אפילו לא מתנחל,אפילו לא יהודי,מה נעשה עם הישוב שהרסנו? נבנה מחדש? |
|
||||
|
||||
לא היית מצפה מהם להכחיש בלי קשר לזהותם האמיתית של התוקפים? מוסכם על כולנו שרוב מוחלט מאנשי בת עין לא היו בין התוקפים. |
|
||||
|
||||
להכחיש מה? הייתה תקיפה,לא ברור ע"י מי. אתה מתכוון לגנות את התקיפה? |
|
||||
|
||||
שני רעולי פנים הגיחו מהיישוב אל השער. שני זרים הסתובבו בבת עין והם לא מהיישוב? זה אפילו לא מצחיק. |
|
||||
|
||||
" הגיחו מהיישוב אל השער." מהייכן זה הגיע? |
|
||||
|
||||
מאחד מאתרי החדשות, לא זוכר איזה. האפשרות האחרת היא ששני רעולי פנים באו מחוץ ליישוב, התקרבו ללשער מרחק ריסוס בגאז אל החיילים ותקפו אותם. ? |
|
||||
|
||||
זה קרה בשער הישוב,בד''כ השער נמצא בדיוק באמצע בין פנים הישוב לחוץ הישוב |
|
||||
|
||||
בכל קנה מידה שתתיחס (גוש עציון, ישראל, המזה''ת, כדור הארץ, שביל החלב, היקום) שער היישוב לא בדיוק באמצע. |
|
||||
|
||||
הוא בול באמצע בכל קנה מידה ,בדקתי |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |