בתשובה להאלמוני המזוהה, 14/10/12 20:16
בטר פלייס וישראל 604409
אני משער שבעוד כעשר שנים יתחילו להכנס מכוניות רובוטיות לשוק. עד שיתבסס מודל עסקי שבו אדם לא מחזיק רכב אלא מזמין אותו מפול של שרות כלשהו יקח, לדעתי, עוד כעשר שנים נוספות לפחות. שינויים מסדר הגודל הזה לוקחים הרבה זמן. בכל מקרה, אני לא סבור ששינוי כזה יוריד את כמות המכוניות על הכביש בזמן נתון בסדר גודל, אלא אם כן אנשים יהיו מוכנים לוותר על הרבה מאד מהנוחות שלהם - מה שלא סביר אלא אם מחירי הנסיעה יעלו מאד.

אגב, כניסתם של כלי רכב רובוטיים לשוק תזרוק עשרות אלפי אנשים אל מעגל האבטלה. אחת הבעיות החברתיות הגדולות של המאה ה-‏21 עומדת להיות מה לעשות עם פלח גדול באוכלוסיה שיהיה נטול אפשרות למצוא תעסוקה כלשהי, עם המעבר של יותר ויותר תחומי עיסוק לידיהם של מחשבים ורובוטים.
בטר פלייס וישראל 604419
מה כל כך עגול באבטלה?
בטר פלייס וישראל 604420
השכר.
בטר פלייס וישראל 604422
ראובן צודק, וגם - במעגל אין פתח יציאה.
בטר פלייס וישראל 604423
שמי שנזרק ממערכת התעסוקה פעם אחת, נידון סטטיסטית להות מועסק ומפוטר לסרוגין. וילדיו וכ'ו.
בטר פלייס וישראל 604429
מאיפה מגיע הנתון הזה?
בטר פלייס וישראל 604427
בלשכת התעסוקה נרשמים לחוג האבטלה (כלומר: תרגום שאילה מאנגלית).

דרך אגב, נראה לי שגם את ה־Circles של גוגל פלוס תרגמו לעברית כ"מעגלים", ובדיונים של תנועות הפוסט-אוהלים מדברים כל הזמן על מעגלים (שהיו אמורים להיות חוגים).
בטר פלייס וישראל 604428
מזכיר במקצת את דוברי העברית שאינם חורגים מהמסגרת [הריבועית] בחושבם מחוץ לקופסא.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים