|
||||
|
||||
ועל זה יגידו הציניים: אחת הסיבות לשינויים בתוכנית הלימוד היא על מנת שנקנה מדי שנה את הספרים שנכתבו ע"י קרובי ומקורבי קובעי תכנית הלימוד. |
|
||||
|
||||
ואם זה אכן כך, אז מעבר לספרים חופשיים הוא אכן אפשרי, כי אין צורך אמיתי בשכתוב כולל כל שנתיים. |
|
||||
|
||||
ועל זה יגידו הציניים: המעבר בלתי אפשרי, למרות שאין צורך בשכתוב מדי שנתיים. ומה יהא על הקרובים והמקורבים? (שאלה: האם יש צורך אמיתי בשכתוב ספרי המדעים מדי שנתיים? הספרות? התנ"ך? למה אם כן הם משוכתבים היום?) |
|
||||
|
||||
תגובה 581736 אבל מה רע בעדכון שוטף של ספרי הלימוד? |
|
||||
|
||||
אני בספק אם המתמטיקה, האנגלית וההיסטוריה משתנות בקצב המסחרר שבו מתעדכנים ספרי הלימוד. מה רע? שזה מאלץ הורים לקנות ספרים חדשים בכל שנה, ומונע אפשרות להעביר את הספר מילד לילד. ובכיתה - זה זכור לי מילדותי, זה מאלץ את המורה לנהל כל שיעור עם "לפתוח עמוד 48 בספר החדש ו-24 בספר הישן1". 1 כן. כל השינוי בהמהדורות היה סדר הפרקים. ושהספר החדש היה גדול יותר ב-2 ס"מ לאורך. |
|
||||
|
||||
התגובה האחרונה שלי. |
|
||||
|
||||
ועל זה אני אגיד - אני מדבר על מה שראוי, לא על מה שיקרה. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |