|
||||
|
||||
במזרח (ואני מתייחסת למדינות דרום מזרח אסיה ולהודו) מקובל שיש גם באותם מסלולים גם קווי אוטובוס1 שעולים פרוטות וגם קווי אוטובוס "פרטיים"2 ברמה שמקבילה פחות או יותר לאוטובוס בינעירוני ישראלי ומעלה. 1 צ'יקן בוסים לסוגיהם. 2 שמכונים לפעמים "אוטובוסים לתיירים" למרות שנוסעים בהם גם מקומיים בני המעמד הבינוני+. |
|
||||
|
||||
דבר כזה, תקני אותי אם אני טועה, דומה לעניין של מוניות שירות מול אוטובוסים (ברמה העקרונית). אמקד יותר: אני מחפש לדעת אם יש איזו מערכת של תחבורה ציבורית מטרופולינית מודרנית שבה כמה חברות אוטובוסים מתחרות על אותו שטח. |
|
||||
|
||||
יכול להיות. אני לא מכירה מספיק את המבנים הכלכליים-חברתיים בשביל לזהות את הניואנסים הדקים. כן היו מסלולים בהם יכלתי לבחור בין ''אוטובוס ממוזג'' ל''אוטובוס ממוזג עם כיסאות שהופכים למיטות'' לבין ''אוטובוס שינה עם דרגשים'', אבל (א) מדובר במוצרים שונים (כמו שאנחנו לא מופתעים לגלות רכבות ואוטובוסים שנוסעים באותו המסלול) ו(ב) אני לא יודעת אם הפעילה אותם חברה אחת או כמה חברות שונות. |
|
||||
|
||||
שוב תודה. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |