|
||||
|
||||
אני נוסע כמעט כל יום לעבודה באופניים, מהלך 25 ק"מ. פחות משעה הלוך, וכשעה חזור בשילוב אוטובוס (עליה תמיד קשה מירידה). אז כן, אני מודע לכך ש*לא כולם* יכולים, אבל אם כל הכלכלה תתבסס רק על הנחת חייבים-לעבוד-בגוש-דן-ולגור-בתל-אביב-גופא, גם כן לא נגיע רחוק. |
|
||||
|
||||
אסור שהכלכלה תתבסס רק על הנחת חייבים-לעבוד-בגוש דן, עם זה אני מסכימה לחלוטין. אבל יש כאן מעגל שקשה להתעלם ממנו. הרי איך התחלנו? אני רוצה לגור בתל אביב, אבל זה יקר -> תעברי לפריפריה -> אין שם עבודה -> אז גורי בפריפריה וסעי כל יום למרכז -> אבל אין תחבורה ציבורית סבירה1 -> אז קני אוטו -> כשמצרפים את עלויות הרכב לעלות המגורים בפריפריה זה נהיה יקר2 כמו מגורים בתל אביב אם לא יותר -> אז תעברי לתל אביב. 1 ואין בכלל תחבורה ציבורית יום וחצי בשבוע. 2 שלא לדבר על איכות החיים. אם אני מבלה 11 שעות ביום במשרד, אני לא רוצה להוסיף עליהם עוד שעה וחצי בדרכים. |
|
||||
|
||||
כל הכבוד לך, כן ירבו כמותך. האופניים מתקפלים? |
|
||||
|
||||
כן. אופני הרים מתקפלים. גלגלים סטנדרטיים 26 אינץ', ועדיין אפשר להעלות אותם לרכבת (עם כיסוי. באוטובוסים בין עירוניים אפשר להעלות גם אופניים רגילים ללא תשלום, בתנאי שיש מקום בתא המטען). |
|
||||
|
||||
אני שמחה לשמוע. בזמנו אופניים בתא המטען היו עולים חצי כרטיס. |
|
||||
|
||||
שונה לפני כשנה ומשהו, למרבה השמחה. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |