|
||||
|
||||
מאחר והכישורים הרטוריים והחברתיים שלי טרם התעוררו, אנסח תשובה קצת רובוטית. 1. גם בזיהוי רגשות פשוטים *לשימושים מסויימים* המשפטים מסביב משפרים את דיוק הזיהוי. 2. בהקשרים מצומצמים/הומוגניים (במחקר שצוטט מדובר בחוות דעת על מוצרים - לא דיונים בפורומים, קטעי עיתונות או קומדיות), בעיית הזיהוי של סוגים עדינים יותר של רגשות כבר לא כזו גדולה. 3. בעניין רמזים ווקאליים לסרקאזם, הנה: http://portal.acm.org/citation.cfm?id=1355040&CF... . |
|
||||
|
||||
דובר, אם הבנתי נכון, בחוות דעת על ספרים באמאזון ובציוצים בטוויטר. סרקאזם, כפי שאמרתי בתגובתי, הוא רגש לאו דווקא עדין במיוחד, אבל התלות שלו בהקשר גדולה במיוחד. בלי הוכחה, נדמה לי שזה נכון גם לביקורות באמאזון. אם בהקשר המוגבל וביכולת המוגבלת זה מועיל למישהו, אז יופי. אבל אם הניחוש הבלתי-מפרגן שלי נכון, וזה בעצם יוצא לא הרבה יותר מלספור כמה מילות מפתח, אז הכותרת ''המחשב ידע לזהות סרקאזם'' פחות מציתת-דמיון מכפי שנדמה. |
|
||||
|
||||
אה, ותודה על הקישור. *זה* מחקר יפה! (לא שאני מבין בזה משהו) |
|
||||
|
||||
לפי מילות המפתח שאני מזהה, התגובה הזו חשודה כסרקסטית. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |