|
||||
|
||||
הוא אכן חוזר ומעלה אותו, אבל הוא נמנע מלנמק אותו, ואני ממילא לא משתכנע. מכל מקום, זה לא מעורר כבוד שאתם מנסים להסתתר מאחורי הטיעון הזה, אחרי שקודם לכן תקפתם את תוכנו של השוק החופשי ולא את ישימותו. כשאתם מתקשים להתמודד עם טיעוניי בזכות תוכנו של השוק החופשי אתם מנסים לערער על ישימותו, ואז כשאני מסנגר על ישימותו, אתם חוזרים ותוקפים את תוכנו. כך קרה בדיון הקודם, וכך ודאי יקרה גם בדיון הזה אם לא אעמוד על המשמר. אמנם לא מפתיע אותי להיתקל בערפול אינטלקטואלי כזה אצלכם, אבל גם לסבלנותי ולרצוני הטוב יש גבול. |
|
||||
|
||||
יש לי קושי לדון במשהו תאורטי ללא שום דוגמאות מעשיות. זה במידה מסויימת קצת כמו דיונים על אלוהים: אין לי בדיוק מושג על מה מדובר ולכן זה לא מעניין. אתה כל הזמן טוען שתפקודן של מדינות אינו אופטימלי מבחינה כלכלית. יכול להיות. אבל באופן כללי זה נראה לי כמו המקבילה לאמירה שהדמוקרטיה היא צורת המשטר הכי פחות גרועה שמוכרת לנו. |
|
||||
|
||||
גם אני חושב שיש לך קושי לדון בשוק החופשי. |
|
||||
|
||||
אולי במקום זה נדון בעולם הבא- אלו ממשויות דומות. |
|
||||
|
||||
בדיון האחר ניסיתי לעמת אותך עם התנהגות השוק החופשי בתסריטים אפשריים, (ראובן וקבר הצדיקים וכו'), אתה תמיד הסטתה את הדיון לכיוונים אחרים, בכל אופן מהשלכה של השווקים המוכרים לי, הנתנים למחקר וניטור ביתר קלות, שווקי הירקות והדגים ומהכרת האופי האנושי, הרעיון שלך לא בנוי אפילו כאוטופיה. |
|
||||
|
||||
מהתיאור שלך משתמע שהייתה לך ביקורת שהתחמקתי מלהתמודד איתה. מעולם לא הייתה לי כוונה לעשות כן. אם תרצה, תוכל לפרט את הביקורת שוב או להפנות אותי לתגובות שלדעתך לא זכו למענה הולם מצדי. |
|
||||
|
||||
לא היתה ביקורת, הראיתי סיטואציה בה זכות הקניין של ראובן ורצונו הלא ראציונלי לשבת תחת עץ ולהרוויח מעט, מתנגש ברצונו של יזם שהשקיע מיליארדים כדי לסלול כביש מדן ועד אילת, אני לא מצליח למצוא את התגובה הרלוונטית, אנסה שוב מאוחר יותר. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |