|
||||
|
||||
אתה חושב שכולם חייבים ללמוד את כל התורה, המשנה, התלמוד, וההלכה על בוריין? יופי, אז אנחנו חלוקים, אבל אתה מוזמן לנסות להעביר את זה בכנסת. |
|
||||
|
||||
איזו מין תשובה היא זו? את חושבת שצריך ללמד משהו את הילידים של השבט הנידח? יופי, אז אנחנו חלוקים, אבל את מוזמנת לנסות להעביר את זה בכנסת. בכך תם הדיון שהתחיל בשאלה "התגלה שבט מנותק. כיצד יש לנהוג בו?". הקהל מוזמן להתפזר. |
|
||||
|
||||
עכש''ז, מר מולד(ר) הוא גבר. |
|
||||
|
||||
מה זה עכש"ז? |
|
||||
|
||||
מדריך לאייל(ת) המתלמד(ת): עכש"ז - עד כמה שאני זוכר(ת) עכש"י - עד כמה שאני יודע(ת) אא"ט - אם אינני טועה תטל"א - תשובה טובה לשאלה אחרת צב"ר - צוחק(ת) בקול רם תיק"ו - תשבי יתרץ קושיות ובעיות (ראה[י] הפתילון מתגובה 421840) שע"ר ויקטו"ר - תגובה 173665 ********* על לא דבר, לע"ל (לעונג לי) :-] |
|
||||
|
||||
אזא''מ - אם זכרוני אינו מטעה. |
|
||||
|
||||
תשובה למה בדיוק? התגובה הקודמת (וגם זו) היא סתם תגובת מראה. ניסיתי פעם אחת לנחש מה אתה רוצה. לא לזה התכוונת? שיהיה. |
|
||||
|
||||
רציתי להראות שהטיעון: "בחירה מתוך בורות אינה באמת בחירה - אני מניח שכולם מסכימים על כך. אי לכך, אני חושב שהמדינה חייבת *לכפות* על כל הילדים לימודים." לא מצדיק את הכפייה שלך על חברי השבט יותר משהו מצדיק את הכפייה של חברי השבט עליך. אם התשובה שלך היא: מה זה משנה מי צודק בכלל, מה שחשוב זה מי יצליח להעביר את מה שהוא תומך בו בכנסת, אז אני לא רואה מה הטעם בדיון הזה, או בכלל בדיונים. |
|
||||
|
||||
עדיף לכפות על הילדים ללמוד מה זה חיסון היגנה וזכויות אדם, מלכפות עליהם מוות בגיל 40 או עבדות. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |